Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Contactcenters»Puzzel en Klantenservice Federatie gaan partnership aan
    Contactcenters

    Puzzel en Klantenservice Federatie gaan partnership aan

    1 april 20222 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Puzzel, de toonaangevende Europese leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor contact centers, kondigt vandaag aan dat het partner is geworden van de Klantenservice Federatie, de branchevereniging van klantinteractie in Nederland. Dit partnership is een volgende belangrijke stap in Puzzels aanwezigheid op de Nederlandse markt. Het toont de vastberadenheid van Puzzel om ook in Nederland het verschil te maken in klantcontact.

    Artur Vrolijk, salesmanager voor Puzzel Nederland, zegt verheugd te zijn dat Puzzel nu partner is van de Klantenservice Federatie. “Dit bewijst eens temeer hoe gedreven wij zijn om ook de Nederlandse klantcontactgemeenschap te ondersteunen. In de nieuwe samenwerking met de Klantenservice Federatie kan Puzzel haar visie op de Nederlandse contactcenterindustrie nog duidelijker voor het voetlicht brengen. Helemaal nu de coronapandemie achter ons lijkt te liggen en bedrijven hun focus verleggen van herstel naar groei.”

    “Wij zijn blij dat Puzzel is aangesloten. Door ons te verenigen maken we de branche beter voor de consument en aantrekkelijker voor de arbeidsmarkt”, aldus Wietse Westerhuis, Directeur KSF.

    Vanaf september 2021 is Puzzel actief op de Nederlandse markt. Hun visie op klantcontact legt de nadruk op vertrouwen. Vrolijk legt uit dat het voor de consument niet uitmaakt of de ervaring verloopt via het contactcenter, het merk of het gekochte product. “Klanten blijven terugkeren naar de organisatie of het merk dat ze vertrouwen. Het Cloud Contact Center van Puzzel biedt agents daarom alle benodigde tools om vragen snel op te lossen en om klanten een gepersonaliseerde ervaring te bieden. Op die manier wordt het vertrouwen opgebouwd. Dat is geen truc maar komt voort uit oprechte interesse in de klant.”

     

    Gerelateerd

    Vorige artikelVoiceworks en i4IP verder als Enreach
    Volgende artikel Coolblue troeft Mediamarkt af op gebied smart home

    Gerelateerde berichten

    Avaya stopt ondersteuning voor cloudcontactcenters onder 200 seats

    Intermedia lanceert eerste geïntegreerde UC- en Klantcontact oplossing voor MS Teams

    Intermedia lanceert eerste geïntegreerde UC- en Klantcontact oplossing voor MS Teams

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!