Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Contactcenters»Avaya neemt Edify over om het contactcenteraanbod te versterken
    Contactcenters

    Avaya neemt Edify over om het contactcenteraanbod te versterken

    22 mei 20243 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Avaya, een wereldwijde leider in oplossingen voor klantervaring (CX), heeft  de acquisitie van Edify aangekondigd. Deze acquisitie integreert geavanceerde, op AI gebaseerde customer journey orchestration en workflow mogelijkheden rechtstreeks in het Avaya Experience Platform (AXP). Ook brengt het gekwalificeerd engineering talent in Avaya’s engineering organisatie.

    Edify biedt no-code, cloud-native oplossingen. Door de integratie van zijn unieke bewerkmogelijkheden in AXP versnelt Avaya haar capaciteit om op maat gemaakte klantervaringen te leveren. Dit omvat task automation, journey orchestration en out-of-the-box CRM-connectors. Avaya blijft zich inzetten voor innovatie van CX-oplossingen met deze acquisitie.

    “De acquisitie van Edify zorgt voor meer mogelijkheden binnen Avaya’s Customer Experience-oplossingen, wat onze klanten meer opties biedt”, zegt Alan Masarek, CEO van Avaya. “Deze acquisitie laat zien dat investeringen in technologie, talent en ervaring om het momentum van ons bedrijf in de markt te versterken van groot belang voor ons zijn. Even belangrijk is de toevoeging van hooggekwalificeerd CX talent aan onze engineering-, product- en go-to-market-organisaties. Wij kijken ernaar uit om het Edify-team bij Avaya te verwelkomen.”

    “Het team en ik zijn verheugd om ons bij Avaya aan te sluiten”, zegt Tony Lama, CEO van Edify. “Edify heeft altijd gestreefd naar het verleggen van grenzen in bedrijfscommunicatie, zowel binnen als buiten de traditionele contactcentra. Door deel uit te maken van het Avaya-team kunnen we deze missie op een ongekende schaal voortzetten en tegelijkertijd Avaya’s ‘innovation without disruption’ strategie ondersteunen.”

    De integratie van Edify’s no-code orchestration engine in AXP stelt bedrijven in staat om snel en gemakkelijk de benodigde workflows te creëren en te implementeren. Dit verbindt hen met hun klanten, waardoor enterprise klantervaringen net zo eenvoudig worden als persoonlijke ervaringen. Het vermogen om gepersonaliseerde ervaringen te creëren is belangrijk voor elke organisatie, en is nog waardevoller wanneer bedrijven deze ervaringen kunnen ontwikkelen zonder uitgebreide IT-betrokkenheid of externe resources. De workflows van Edify helpen gebruikers bij het leveren van volledig geautomatiseerde en ondersteunde customer journeys met een groot gebruiksgemak. Het platform omvat functies zoals API’s voor naadloze integratie met oplossingen van technologiepartners, out-of-the-box CRM-connectors, en AI-gestuurde mogelijkheden zoals Natural Language Understanding (NLU) en sentimentanalyse.

    “Met de acquisitie van Edify versnelt Avaya haar vermogen om nieuwe innovatie op het gebied van workflow orchestration naar haar klanten te brengen, evenals aanvullende native AI-mogelijkheden”, zegt Sheila McGee-Smith, president en hoofdanalist bij McGee-Smith Analytics. “Edify is de afgelopen jaren opgebouwd met behulp van de modernste microservice-architectuur, waardoor Avaya het snel kan integreren als een native component van het Avaya Experience Platform. Hierdoor worden vernieuwingen geleverd met de snelheid die CX-beslissers eisen.”

    De overname van Edify door Avaya werd in mei van 2024 afgerond. De voorwaarden van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

    Gerelateerd

    Vorige artikelNieuw in BusinessComs My-Connect portfolio: My-Connect Dialogue
    Volgende artikel Zweedse satellietspecialist brengt lasertechnologie TNO naar de markt

    Gerelateerde berichten

    4. SpeakUp introduceert AI-gestuurde oplossingen voor compliancebeheer Tim Morss

    SpeakUp introduceert AI-gestuurde oplossingen voor compliancebeheer

    EPOS lanceert IMPACT-700 serie voor contactcenters

    AI transformeert contactcenters, maar mens blijft cruciaal

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!