Puzzel, de toonaangevende Europese leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor contact centers, kondigt vandaag aan dat het partner is geworden van de Klantenservice Federatie, de branchevereniging van klantinteractie in Nederland. Dit partnership is een volgende belangrijke stap in Puzzels aanwezigheid op de Nederlandse markt. Het toont de vastberadenheid van Puzzel om ook in Nederland het verschil te maken in klantcontact.
Artur Vrolijk, salesmanager voor Puzzel Nederland, zegt verheugd te zijn dat Puzzel nu partner is van de Klantenservice Federatie. “Dit bewijst eens temeer hoe gedreven wij zijn om ook de Nederlandse klantcontactgemeenschap te ondersteunen. In de nieuwe samenwerking met de Klantenservice Federatie kan Puzzel haar visie op de Nederlandse contactcenterindustrie nog duidelijker voor het voetlicht brengen. Helemaal nu de coronapandemie achter ons lijkt te liggen en bedrijven hun focus verleggen van herstel naar groei.”
“Wij zijn blij dat Puzzel is aangesloten. Door ons te verenigen maken we de branche beter voor de consument en aantrekkelijker voor de arbeidsmarkt”, aldus Wietse Westerhuis, Directeur KSF.
Vanaf september 2021 is Puzzel actief op de Nederlandse markt. Hun visie op klantcontact legt de nadruk op vertrouwen. Vrolijk legt uit dat het voor de consument niet uitmaakt of de ervaring verloopt via het contactcenter, het merk of het gekochte product. “Klanten blijven terugkeren naar de organisatie of het merk dat ze vertrouwen. Het Cloud Contact Center van Puzzel biedt agents daarom alle benodigde tools om vragen snel op te lossen en om klanten een gepersonaliseerde ervaring te bieden. Op die manier wordt het vertrouwen opgebouwd. Dat is geen truc maar komt voort uit oprechte interesse in de klant.”