Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Contactcenters»SpeakUp introduceert AI-gestuurde oplossingen voor compliancebeheer
    Contactcenters

    SpeakUp introduceert AI-gestuurde oplossingen voor compliancebeheer

    2 juli 20252 Min leestijd
    4. SpeakUp introduceert AI-gestuurde oplossingen voor compliancebeheer Tim Morss
    Tim Morss, CEO van SpeakUp
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Het internationaal opererende ethiek- en complianceplatform SpeakUp, niet te verwarren met de telecomleverancier uit Enschede,  heeft twee nieuwe oplossingen gelanceerd die gebruikmaken van kunstmatige intelligentie. Het gaat om een AI Voice Agent voor telefonische meldingen en een platform voor melding- en goedkeuringsbeheer onder de naam SpeakUp Paths.

    De nieuwe producten zijn bedoeld om complianceprocessen te versnellen en eenvoudiger te maken. De AI Voice Agent stelt medewerkers in staat om meldingen telefonisch te doen zonder wachttijden of tussenkomst van callcenterpersoneel. De agent registreert gestructureerde informatie en genereert bruikbare rapporten voor compliance-teams.

    SpeakUp Paths biedt organisaties de mogelijkheid om belangenconflicten en andere risico’s eenvoudig en veilig te registreren. Werknemers krijgen directe terugkoppeling via een beveiligd dashboard. De oplossing is ontworpen voor internationale inzet en ondersteunt meer dan 80 talen.

    Missie SpeakUp

    Tim Morss, CEO van SpeakUp: “Onze missie is om het juiste doen eenvoudig te maken. Met deze innovaties nemen we werk uit handen én verhogen we de betrokkenheid van medewerkers.”

    Beide producten maken gebruik van Sienna AI, de eigen AI-engine van SpeakUp. Hiermee worden workflows geautomatiseerd en kunnen dossiers sneller en efficiënter worden verwerkt. De introductie sluit aan bij de bredere AI-trend in compliance- en meldingssystemen.

    Met de lancering breidt SpeakUp zijn portfolio verder uit richting een geïntegreerd compliance-ecosysteem. Het bedrijf, dat actief is in onder meer Europa en de VS, ziet de oplossingen als antwoord op de toenemende complexiteit binnen compliance-afdelingen.

    Gerelateerd

    Vorige artikelSateliot zet volgende stap in Europese communicatie infrastructuur via satelliet
    Volgende artikel Axians verzorgde digitale fundament voor de NAVO-top 2025 in Den Haag

    Gerelateerde berichten

    EPOS lanceert IMPACT-700 serie voor contactcenters

    AI transformeert contactcenters, maar mens blijft cruciaal

    Talkdesk AI

    Talkdesk AI als fundament voor klantinteractie en innovatie

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!