NEC Enterprise Solutions heeft UNIVERGE BLUE CONNECT gekoppeld aan ENGAGE . Dat betekent de samenvoeging van Contact Center en Unified Communications in één applicatie. Zo wordt zakelijke communicatie vereenvoudigd en teamwork verbeterd, waardoor zowel de beleving van medewerkers (UX) als die van klanten (CX) naar een hoger plan worden gebracht.
NEC’s geïntegreerde UNIVERGE BLUE CONNECT en ENGAGE verbeteren de standaard bedrijfsactiviteiten door UCaaS en CCaaS te combineren in één enkele applicatie, inclusief spraak, video vergaderen, het delen en back-up van bestanden, een multi-channel contactcenter en meer.
Met de samenvoeging van CONNECT en ENGAGE krijgen klantenservice medewerkers de nodige tools en functionaliteiten om de communicatie nauwgezet te volgen en te verbeteren, wat de klanttevredenheid verhoogt en snellere oplossing biedt binnen het eerste contact. Met onder andere oproepwachtrijen, contactlijsten en actieve oproeproutering, kunnen contactcenter medewerkers CX en loyaliteit te verbeteren.
Ideaal
“Ons nieuwste aanbod van Cloud diensten is ideaal voor het steeds meer hybride personeelsbestand, waarbij de productiviteit van medewerkers en het bieden van excellente klantervaringen worden verenigd in één applicatie”, zegt Ronald Schapendonk, Director Global Marketing bij NEC. “De integratie van CONNECT en ENGAGE zorgt voor efficiëntere en soepelere processen en workflows en alle samenwerkingsfuncties die eindgebruikers nodig hebben voor interne communicatie. Klantgerichte medewerkers krijgen geavanceerde spraakafhandelingstools en kunnen die samenwerkingsfuncties gebruiken om met andere collega’s samen te werken, wat zorgt voor positieve interacties met klanten.”
Vloeiendere Business Workflows
De nieuwe oplossing van NEC biedt teamwork – altijd en overal, waar men ook is. De oplossing breidt de mogelijkheden uit voor hybride medewerkers in één enkele gebruikersinterface. Naast geavanceerde mogelijkheden voor gespreksafhandeling, krijgen bedrijven meer inzicht in de prestaties van medewerkers.
De uniforme oplossing vereenvoudigt het beheer door een interface te bieden voor het toevoegen en beheren van gebruikers met een eenmalige aanmelding (Single Sign-On). Tijdens seizoenschommelingen kunnen contactcenteractiviteiten bij pieken met slechts een paar klikken meer agenten toevoegen. De uitbreidingen van het platform adresseren de communicatiebehoeften van kleine tot middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.