Pridis lanceert de nieuwe web client voor de Connecsy | Cloud™ bedienpost oplossing. Na een ontwikkelingsproces van meerdere maanden, heeft Pridis in het vorige kwartaal flinke stappen kunnen zetten in de ontwikkeling van de webclient.
De Connecsy | Cloud™ web client heeft als belangrijkste voordeel dat medewerkers direct vanuit hun browser de inkomende bedrijfscommunicatie kunnen afhandelen. Medewerkers zijn dus niet meer afhankelijk van software dat op de computer draait. Uiteraard zal Pridis de desktopapplicatie ook beschikbaar en up-to-date houden, zodat medewerkers zelf een keuze kunnen maken naar welke client hun voorkeur uitgaat. Een bijkomend voordeel van de web client is, dat medewerkers nog minder afhankelijk worden van de locatie en het device waarmee ze werken. Pridis verwacht in de toekomst dat de mobiele werkplek nog een prominentere rol gaat spelen in het bedrijfsleven en speelt daarom, met de lancering van de web client, in op de veranderende markt.
Veeleisend
Johan van Oostveen, CEO Pridis: “Je ziet dat hedendaagse bedrijfscommunicatie via veel verschillende communicatiekanalen aan de voorkant bij het bedrijf binnenkomt, aan de achterkant zie je dat medewerkers binnen een organisatie graag met applicaties zoals Microsoft Teams, RingCentral of andere moderne UC-oplossingen werken. Wat aan de voorkant binnenkomt moet uiteraard aan de andere achterkant op het gewenste platform gekoppeld worden. Zodra dit het geval is, ben je bij Pridis aan het juiste adres. Door de lancering van onze nieuwe web client zijn wij nog veelzijdiger geworden dan voorheen. Gebruikers van onze software hebben de keuze hoe ze onze software willen gebruiken. In toekomstige releases zijn wij zelfs in staat om het aantal gebruikers van een organisatie sneller op en af te schalen, waardoor bijvoorbeeld het bijschakelen van agenten binnen een paar minuten is geregeld.”
Goed luisteren
Afhankelijk van het onderliggende communicatie platform is de functionaliteit van de web client hetzelfde als bij de desktopapplicatie. Een medewerker kan bijvoorbeeld direct telefoongesprekken vanuit de queue aannemen, de beschikbaarheid van collega’s inzien en de klant naar de beschikbare collega doorverbinden. Naast het afhandelen van telefoonverkeer, kunnen medewerkers ook klantinformatie inzien en notities aanmaken. Maar het is ook mogelijk met ‘find-as-you-type’ en ‘favorieten’, snel interne en externe contacten te zoeken en de juiste gegevens inzichtelijk te krijgen. Hierdoor kost het afhandelen van bedrijfscommunicatie weinig tijd. Door communicatiekanalen te integreren zoals; Email, chat, social media, Whatsapp Business, Microsoft Teams, hosted-telefonie en andere moderne UC-oplossingen wordt het overzicht behouden en kunnen medewerkers inzicht krijgen in het aantal inkomende gesprekken.
Ronald Wijnands, Consultant Pridis: “Door naar de medewerkers van onze klanten te luisteren, die met onze bedienposten werken, kunnen wij de gebruiksvriendelijkheid van onze software optimaliseren en door ontwikkelen. Onze web client is hiervan ook weer een prachtig voorbeeld. Door de keuze van de gewenste client bij medewerkers te leggen, zijn ze een stuk flexibeler en nog minder afhankelijk van de locatie en het device waarmee ze werken. Kwaliteit, flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid is daarom van groot belang bij Pridis. Wij willen niet alleen voorlopen op de markt met onze software, maar ook graag het braafste jongetje van de klas zijn.”