De komende maanden gaan ze samen de technische integratie verder uitwerken. Zodra deze klaar is kunnen de gebruikers van Imago Office de telefonie integratie in gebruik gaan nemen.
Klantgegevens direct in beeld en registratie telefonische contactmomenten
Bij inkomende gesprekken worden de klantgegevens direct getoond. Hierdoor is het ‘warm’ en persoonlijk begroeten van klanten mogelijk. Nummer één van de irritaties van klanten wordt hierdoor weggenomen: het steeds maar vragen naar klantnaam, polisnummer en andere persoonlijke gegevens. Doordat bij het aannemen van het gesprek deze gegevens direct zichtbaar zijn is dat niet meer nodig. Daarnaast kan de inhoud van het gesprek ook direct vastgelegd worden wat bevorderlijk is voor de volledigheid van de registratie van klantmomenten. Er wordt veel tijdwinst geboekt doordat telefoonnummers niet meer ingetoetst hoeven te worden en er vanuit het juiste klantendossier direct gebeld kan worden.
Standaard functionaliteit
De koppeling/integratie zal straks als een standaard functionaliteit binnen het online platform van Bugs Business aangeboden worden. De telefoonkoppeling is een standaard functionaliteit en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Om gebruik te maken van de koppeling hoeft een klant enkel een telefonie-oplossing af te nemen zoals die van Bugs Business launching partner Panas. De Cloud telefonie oplossing zal helemaal ingericht worden naar uw wensen en behoefte. Alles om uw telefonische bereikbaarheid te verbeteren.
Over Bugs Business
Bugs Business slaat de brug tussen de verzekeringsbranche en automatisering, zodat alle partijen in de financiële branche een eerlijke kans krijgen in deze snel veranderende wereld. Dit doen zij door met hun klanten in co-creatie samen tot oplossingen te komen en deze voor iedereen beschikbaar te maken. Kortom: “Samen naar de beste oplossing”.Hieruit zijn een aantal innovatieve oplossingen ontstaan welke door gerenommeerde bedrijven uit de verzekeringsbranche worden gebruikt.
Kenmerkend voor Bugs Business is dat zij zich voornamelijk richt op bedrijven die gebruik maken van een backoffice pakket. Of dit nu CCS Level 7 is of ANVA of een ander pakket, Bugs Business heeft inmiddels voor verschillende backoffices expertise opgebouwd waardoor zij hun klanten altijd kunnen voorzien van innovatieve oplossingen op het gebied van online ontsluiting naar medewerkers, adviseurs en eindklanten.
Vorige artikelWinnaars Telecom Inspirience Awards 2017 bekend!
Volgende artikel Score Telecom en Utica vanaf 2019 samen verder als Score Utica