Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»Score Telecom en Utica vanaf 2019 samen verder als Score Utica
Telecom

Score Telecom en Utica vanaf 2019 samen verder als Score Utica

23 november 20183 Min leestijd
score-telecom-en-utica-vanaf-2019-samen-verder-als-score-utica
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Vanaf 1 januari 2019 gaan Utica en Score Telecom als één bedrijf verder onder de naam Score Utica. Met deze bundeling van krachten ontstaat een nieuwe cloudserviceprovider met een volledig aanbod aan ICT-oplossingen en telecom clouddiensten, waaronder IT-security, internetverbindingen, werkplekken en servers in de cloud en cloudtelefonie.

Door deze fusie heeft Score Utica per 2019 meer dan 2.500 klanten en een omzet van boven de 25 miljoen op jaarbasis. Het bedrijf telt ruim 70 medewerkers, die werken vanuit de vestigingen in Breukelen, Vianen, Den Bosch, Aalsmeer en Apeldoorn.

Score Telecom is een Excellence Business Partner van KPN, met als focus de cloudoplossing KPN ÉÉN. Daarmee integreert Score Telecom vaste en mobiele telefonie, internetverbindingen en de cloudwerkplek voor klanten door heel Nederland. Score Telecom heeft ruime kennis en ervaring, garandeert een storingsvrije service en hecht grote waarde aan een nauwe samenwerking met de klant. Dat zorgt voor een klantloyaliteit die ver boven het landelijk gemiddelde ligt.

Bij Utica draait alles om het toegankelijk maken van ICT met clouddiensten, zoals werkplekken en servers in de cloud en ICT-security. Utica ontzorgt en biedt zekerheid door verregaande kennis te combineren met slimme technologieën en handige innovaties. Door die maximale ICT-zekerheid te bieden, kunnen klanten van Utica zich bezighouden met waar het voor hen echt om draait: de eigen business.

De bundeling van krachten van Utica en Score Telecom biedt zowel bestaande als nieuwe klanten een completer aanbod aan betrouwbare clouddiensten, waarbij verschillende technologische innovaties – nu en in de toekomst – naadloos worden geïntegreerd. De directie van Score Utica bestaat uit CEO Richard Bronzwaer (huidig directeur Utica), CFO Nils Vermeulen (huidig directeur Score Telecom) en CCO Paul Stoffele (huidig directeur Score Telecom).

Completer aanbod, hogere kwaliteit en meer service
“Met deze fusie zetten we in op een bredere dienstverlening. We willen geen kosten besparen, maar juist inzetten op meer kwaliteit, security en service voor onze klanten”, zegt Utica-directeur Richard Bronzwaer. “Dankzij deze fusie kunnen we de service voor en samenwerking met onze klanten uitbreiden. Zij merken dus straks echt het verschil: we bieden een completer aanbod aan clouddiensten en een betere service. Zo zijn onze klanten verzekerd van een zorgeloze cloudoplossing op maat. Bovendien zijn we met vijf vestigingen altijd in de buurt. Dit jaar realiseerden zowel Utica als Score Telecom een groei van 30 procent en de verwachting is dat die groei door de fusie verder toeneemt.”

“Onze focus blijft liggen op de medium en large enterprises in Nederland”, benadrukt Score Telecom-directeur Nils Vermeulen. “Met meer dan 2.500 klanten in dit segment snappen we als geen ander de ICT-behoeften van deze mkb-plusbedrijven. Aan deze behoeften koppelen wij de beste diensten en service, waarbij onze kracht ligt in flexibiliteit en maatwerk. Onze bedrijfsvoering is volledig gericht op de wensen van onze klanten en we willen 100% beschikbaarheid van diensten garanderen. Daarom hebben we alles zelf in huis: van technisch consultant tot 24/7 support. We willen ICT en telecom makkelijk maken voor onze klanten.”

Gerelateerd

Vorige artikelPanas en Bugs Business gaan samenwerken
Volgende artikel Welzijn Ermelo wint Raad het Geluid van Gflex

Gerelateerde berichten

De Papieren Generaal

Gcore Equinix 2022 EMEA Mid-Market Commitment Partner of the Year

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!