Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Actis neemt CC4Skype op in haar Skype for Business-portfolio
    Telecom

    Actis neemt CC4Skype op in haar Skype for Business-portfolio

    23 december 20162 Min leestijd
    actis-neemt-cc4skype-op-in-haar-skype-for-business-portfolio
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    CC4Skype verwelkomt Actis Benelux en Frankrijk als business partner voor deze regio’s. De eerste gezamenlijke klant, Alten, heeft de customer care oplossing voor Skype for Business al in gebruik genomen.

    Actis heeft een groot partnerlandschap en bewijst zich al jaren in de wereld van IT. Deze value added distributeur voegt daadwerkelijk waarde toe, onder ander door de eerste en/of tweedelijns service voor haar partners te verzorgen.

    Harm Overgoor, Commercieel Directeur Actis, “We zien dat CC4Skype duidelijk voldoet in een contact center-behoefte binnen Skype for Business-omgevingen waar nu geen oplossing voor is. CC4Skype complementeert het Actis portfolio als one stop shop voor SfB gecertificeerde producten. De eerste succesvolle implementaties zijn intussen afgerond.”

    Anne-Meine Gramsma, Commercieel Directeur van CC4Skype B.V. vult aan: “Wij kijken er naar uit om, samen met Actis, bedrijven in de Benelux en Frankrijk te overtuigen van het feit dat zij met CC4Skype hun klanten beter van dienst kunnen zijn.”

    CC4Skype is de customer care-oplossing voor Skype for Business, ontwikkeld voor afdelingen en personen met veel intern en/of extern klantcontact. De oplossing wordt ingezet bij bedrijven die streven naar een optimale klantbeleving. Het uitgangspunt is het verbeteren van de dienstverlening met als resultaat hogere klant en medewerker tevredenheid en lagere kosten.

    Op de foto: links Harm Overgoor (Actis),  rechts: Marcel Reuvers (CC4Skype B.V.).

    Gerelateerd

    Vorige artikel‘Lancering ClearVox Nexxt is volgende stap in Cloud Communicatie’
    Volgende artikel Content Guru aangemerkt als toonaangevend in Cloud Contact Center

    Gerelateerde berichten

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    https://www.fcbarcelona.com/en/FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!