Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Content Guru aangemerkt als toonaangevend in Cloud Contact Center
    Telecom

    Content Guru aangemerkt als toonaangevend in Cloud Contact Center

    16 januari 20172 Min leestijd
    Telefoon en e-mail de populairste communicatiekanalen wanneer consumenten contact opnemen met bedrijven, zo blijkt uit  recent onderzoek van marktonderzoeksinstituut YouGov in opdracht van de Duitse tak van Enreach. Maar ook verschillende soorten chat- en sociale mediakanalen spelen een steeds belangrijkere rol, vooral bij de jongere doelgroepen.
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Content Guru is in het DMG Consulting ‘Cloud – Based Contact Center Infrastructure Market Report 2016-2017’ wederom benoemd als een van de aanbevolen en grootste leveranciers van cloudgebaseerde Contact Center-oplossingen.

    DMG Consulting, gevestigd in de VS, is een onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau, gespecialiseerd in het analyseren van internationaal opererende organisaties, diensten en ontwikkelingen in (cloud) contact center land. Haar jaarlijkse ‘Cloud – Based Contact Center Infrastructure Market Report’ wordt erkend als een belangrijk referentiepunt voor deze sector. Het rapport geeft een gedetailleerde analyse van de nieuwste trends in de markt, uitdagingen, technologieën en leveranciers.

    DMG constateert dat het overgrote meerderheid van Contact Center infrastructuur licenties, die verkocht werden in de afgelopen twee jaar, vervanging van bestaande on premise gebaseerde Contact Center-oplossingen was. En dat bedrijven worden gedwongen om hun bestaande oude on premise oplossing te vervangen.

    Content Guru, winnaar van de Queen’s Award 2016 en de UK Industry Awards in 2015 en 2016, wordt in het rapport voor het derde opeenvolgende jaar benoemd met een hoge notering. Content Guru is de vijfde grootste leverancier wereldwijd en nu ook de grootste aanbieder van Contact Center-oplossingen in Europa. Content Guru is een aanbieder van oplossingen op het gebied van cloud contactcenters en communicatie-integratie, en levert via haar storm-platform een breed scala aan diensten aan honderden klanten wereldwijd.

    Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Benelux: “Afgelopen jaar is uitstekend geweest voor Content Guru. Het was ons sterkste jaar en biedt een fantastische springplank onze mondiale ambitie te realiseren als de toonaangevende wereldwijde leverancier van Cloud Contact Center-oplossingen. We zijn zeer verheugd met deze erkenning door DMG Consulting. We laten hiermee ons dienstenaanbod bij een belangrijk platform binnen de industrie zien. Het is fantastisch om te zien hoe we presteren en we kijken uit naar verbetering van onze positie in 2017.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelActis neemt CC4Skype op in haar Skype for Business-portfolio
    Volgende artikel RoutIT lanceert alarmcentrale in de Cloud: 247Alarm

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 17
    17 juni - 19 juni

    TCCA Critical Communications World

    jun 19
    12:30 - 17:30 CEST

    Partner Event BusinessCom en Barracuda

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!