Gerben de Haan is sinds februari directeur zakelijk van de groep. Hij vertelt: “Gisteren hebben wij met trots de nieuwe naam en strategie gepresenteerd aan onze business partners, samenwerkingspartners en leveranciers. De naam Connectivity Factory geeft duidelijk onze nieuwe koers aan, namelijk het bieden van alle connectiviteitsdiensten onder één dak. Op die manier kunnen onze business partners steeds meer voor hun klanten kunnen betekenen. Daarnaast gaan we verder met het uitbreiden van ons supportmodel.”
Connectivity Factory is onderdeel van de groep waar Retail Synergie, Utility Provider en Telecombinatie ook toe behoren. Bij Connectivity Factory hebben aangesloten business partners niet alleen toegang tot een uitgebreid portfolio, maar ook tot een compleet supportmodel en partner programma. Al deze diensten zijn beschikbaar in één platform. Hierdoor hebben partners geen logins en bestelsystemen van afzonderlijke leveranciers meer nodig.
Herwin van der Kamp, algemeen directeur, geeft aan: “In deze markt is stilstaan achteruitgaan. Gerben heeft met zijn team de afgelopen maanden daarom allesbehalve stilgestaan. Door de samenwerking met Ingram Micro hebben we nu meer dan 400 resellers, actief op de zakelijke en consumentenmarkt. De nieuwe positionering geeft niet alleen sturing aan de zakelijke tak van de groep, maar biedt ook ruimte voor samenwerking met nieuwe ICT partners.”
Vorige artikelVerzekeraars streng bij schade aan mobieltje
Volgende artikel Caiway start verkoop sim-only abonnementen