Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Algemeen nieuws»Workstreampeople komt met nieuwe versie Anywhere365
    Algemeen nieuws

    Workstreampeople komt met nieuwe versie Anywhere365

    4 augustus 20153 Min leestijd
    workstreampeople-komt-met-nieuwe-versie-anywhere365
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Webchat, social media-kanalen en mobiele communicatie nemen in snel tempo de rol van traditionele telefonie over binnen de klantenservice. Om organisaties in staat te stellen hun klanten via alle communicatiekanalen optimaal van dienst te zijn, lanceert Workstreampeople een nieuwe versie van Anywhere365.

    Dit platform biedt organisaties van iedere omvang intelligente communicatie- en dialogue management tools, on-premise of vanuit de cloud. Hiermee beschikken zij over geavanceerde, flexibele en volwaardige contactcenter-voorzieningen tegen veel lagere kosten dan reguliere, statische contactcenter-oplossingen. Met Anywhere365 zijn organisaties 24/7 bereikbaar voor hun klanten, via ieder kanaal. Workstreampeople zegt met haar nieuwe generatie communicatiediensten wereldwijd in hoog tempo traditionele contactcenters, recepties en telefooncentrales te vervangen.

    Skype for Business

    Anywhere365 is speciaal ontwikkeld voor gebruikers van Skype for Business en MS Lync. Het platform stelt hen in staat om communicatie met klanten en collega’s sterk te verbeteren. Anywhere365 biedt onder meer een wallboard voor het realtime beheren van conversaties, CRM & Back Office integratie en een social attendant waarmee het mogelijk is om vanaf iedere locatie een receptievoorziening in te richten, met integratie van telefonie, chat, mail en sms. De oplossing maakt het voor de front desk, de klantenservice, het salesteam en de helpdesk mogelijk om vanuit één dashboard voice, (web)chats en wachtrijen te managen en biedt uitgebreide rapportagetools.

    Enterprise Contact Center

    Anywhere365 biedt een breed scala aan intelligente enterprise contactcenter-functionaliteiten, inclusief call recording en dialogue intelligence. Het platform heeft inzicht in de aanwezigheid en skills van gebruikers, hun locatie en de mogelijkheden van de devices waarvan zij gebruik maken. In combinatie met contacthistorie en CRM & Back Office-integratie, zorgt Anywhere365 ervoor dat klanten direct aan de juiste contactpersonen worden gekoppeld en alle benodigde informatie voorhanden is om klanten snel van dienst te zijn. Bovendien wordt hiermee op basis van dialogue intelligence inzicht geboden in voorheen verborgen procespatronen. Hiermee kunnen dienstverleningsprocessen verder worden geoptimaliseerd.

    De intelligente dialogue management-capaciteiten van Anywhere365 gaan nog verder. Realtime en historische rapportages op basis van data mining technieken stellen bedrijven in staat om hun communicatieprocessen nog slimmer in te richten. Geïntegreerde work management-tools maken het bovendien mogelijk om acties aan de juiste persoon of groep toe te wijzen, op basis van expertise.

    Klantcontact is veranderd

    “De wijze waarop klanten contact zoeken met organisaties is in de afgelopen jaren sterk veranderd. Social kanalen en websites zijn steeds meer het eerste contactpunt. Organisaties moeten hun communicatieprocessen hierop afstemmen en afscheid nemen van traditionele voorzieningen. Met de nieuwe versie van Anywhere365 tillen we communicatie- en enterprise dialogue management naar een hoger niveau. Met de verschillende tools die het platform biedt kan zeer veel informatie worden ontsloten en is het heel eenvoudig om telefonie-, chat- of videoverbindingen te leggen tussen individuele gesprekspartners of groepen. Hierdoor kunnen snel de juiste mensen aan elkaar worden gekoppeld en verloopt de communicatie tussen organisaties en klanten of tussen medewerkers onderling vele malen efficiënter”, zegt Gijs Geurts, Managing Director van Workstreampeople. “Dat de toegevoegde waarde van Anywhere365 gezien wordt, blijkt uit onze mooie jaarcijfers. In 2014 hebben we een groei gerealiseerd van 120%, waarbij met name het succes binnen de internationale markten en dan specifiek de VS, Canada, UK en België opvalt. Een hele mooie ontwikkeling als Nederlands bedrijf.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelCloudCTI levert unieke integratiedienst
    Volgende artikel ‘Investering in IOT resulteert voor 80% van bedrijfsleven in omzetstijging’

    Gerelateerde berichten

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    https://www.fcbarcelona.com/en/FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!