Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»CloudCTI levert unieke integratiedienst
Telecom

CloudCTI levert unieke integratiedienst

24 juli 20153 Min leestijd
cloudcti-levert-unieke-integratiedienst
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Het bedrijf CloudCTI integreert voice – of het nu hosted of on premise is – met elk mogelijk CRM-pakket. En dat als cloud-dienst. Uniek in de wereld en voor resellers een mooie kans bij nieuwe klanten binnen te komen, bij bestaande klanten te upsellen of verticals te bedienen. Een interview met directeur Jan Kees Lantsheer.

Een ontwikkelaar van software om extra functionaliteit toe te voegen aan PABX’en zodat resellers een totaaloplossing konden bieden, zo is Key-Link 15 jaar geleden begonnen. Op deze manier werden nog niet geïntegreerde functies als presence, CRM-koppelingen en rapportages toegevoegd. Door de jaren heen is Key-Link een vast gegeven geworden in reseller-land, vooral voor de klantprojecten die wat extra’s vragen. PABX’en hebben zich inmiddels verder ontwikkeld, en er is een ontwikkeling genaamd de Cloud. Daarom heeft ook het bedrijf Key-Link zich ontwikkeld en draagt het nu de naam CloudCTI.


VoIP geen oplossing

“Er komt steeds meer functionaliteit in telefonieplatformen, of het nu cloud of PABX is”, zegt Jan Kees Lantsheer van CloudCTI. “Maar één functie zal er nooit inzitten: een koppeling met je database en CRM. Ook met de komst van VoIP is dat niet opgelost.” Omdat cloud hard groeit heeft ook CloudCTI de integratiedienst naar de cloud gebracht. Of het nu on premise of Hosted Voice is: CloudCTI kan voor elk CRM-pakket de koppeling met telefonie realiseren, over de complete breedte. En dat is uniek in de wereld, verzekert Lantsheer.

Voice integreren met CRM is niet nieuw en uiteraard kent iedereen de verhalen van CRM-leveranciers als Salesforce.com die integratie met telefonie omarmen. Jan Kees Lantsheer: “Dat zal allemaal best wel, maar er zijn in Nederland 2.000 CRM-pakketten in gebruik en de reseller heeft elke dag weer met een ander pakket te maken.

Commodity

CloudCTI heeft veel drempels weggehaald: er is geen hardware meer nodig voor de integratie, er hoeft niks geïnstalleerd te worden, de CTI-software is altijd up-to-date en hij kan als dienst aangeboden worden. “We zijn zo ver gegaan dat het volkomen plug & play is”, zegt Lantsheer. “Het kan nu zelfs een commodity worden.”

Voor resellers is deze oplossing een extra tool om bij nieuwe klanten binnen te komen en bij bestaande klanten te upsellen. “En hij kan eenvoudig een vertical induiken omdat elke branche meestal wel een sterk CRM-platform heeft dat marktleider is.”

Het bedrijf koppelt dus met elk CRM-pakket. Volgens Lantsheer is dat mogelijk dankzij de jarenlange ervaring. “Door onze ervaring hebben we de afgelopen jaren alle CRM-oplossingen wel een keer langs zien komen. We hebben er inmiddels honderden gekoppeld en er komen nog steeds nieuwe bij. Wij zijn de enige in de wereld die dit zo breed en vanuit de cloud aan kunnen bieden. Daar mogen we trots op zijn.”

Gerelateerd

CRM
Vorige artikelTomTom Telematics behaalt mijlpaal van 500.000 geabonneerde voertuigen
Volgende artikel Workstreampeople komt met nieuwe versie Anywhere365

Gerelateerde berichten

Gerben Wijbenga wordt bij Gamma CEO van Centraal en Noord-Europa

Gerben Wijbenga wordt bij Gamma CEO van Centraal en Noord-Europa

Voor zakelijke communicatie bellen populairst, maar jongeren kiezen voor messaging

Voor zakelijke communicatie bellen populairst, jongeren kiezen messaging

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!