Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Achtergrond»Voordeeluitjes.nl doet haar voordeel met Univerge Blue
    Achtergrond

    Voordeeluitjes.nl doet haar voordeel met Univerge Blue

    4 mei 20225 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    In ruim 15 jaar is voordeeluitjes.nl uitgegroeid tot dé arrangementenspecialist van Nederland. Het biedt gasten in samenwerking met hotels, vakantieparken en bed & breakfasts aantrekkelijke en voordelige arrangementen voor verblijven in Nederland, Duitsland en België. Om verdere groei en nog betere dienstverlening te faciliteren, stapte voordeeluitjes.nl onlangs met succes over op Univerge Blue, de alles-in-eén cloud communicatie oplossing van NEC. Joeri van Zijl, chief commercial officer, en Sandra Berenschot, contact center manager, lichten hun keuze en ervaringen met univerge blue toe.

    Met 120 medewerkers, werkzaam vanuit kantoren in Deventer, Amstelveen, Duitsland en India, is voordeeluitjes.nl dagelijks bezig met het bedienen van haar klanten – de gasten en de nu ruim 2000 verblijfslocaties. “Door de corona pandemie is er nog meer dan voorheen behoefte om een paar dagen weg te gaan, het liefst in eigen land of net over de grens. Onze business en organisatie groeit, en de communicatiefaciliteiten moesten ook meegroeien”, licht Joeri van zijl toe.

    Future proof

    In lijn met het businessplan 2025 besloot voordeeluitjes.nl vorig jaar daarom de bestaande on-premise pbx en call center infrastructuur te vervangen door een moderne, toekomstvaste oplossing.

    Inventarisatie van behoeften en de nieuwste mogelijkheden op de markt leidde naar NEC’s Univerge Blue. Business partner spie Nederland implementeerde naar volle tevredenheid de op 120+ licenties gebaseerde Univerge Blue connect telefonie en Univerge Blue engage contact center oplossing. Ook intermedia, strategische partner van NEC voor cloud communicatie, was nauw bij de implementatie betrokken.

    “De move naar Univerge Blue biedt onze organisatie veel voordelen”, vertelt Joeri. “Het biedt volledig geïntegreerde en hoogwaardige communicatie, terwijl de hosted cloud voorziening installatiebeslommeringen en ingewikkeld technisch beheer voorkomt. Dankzij automatische updates hebben we steeds de nieuwste functionaliteit en door de licentie structuur kunnen we makkelijk per maand op- of afschalen. Bovendien zijn collega’s nu volledig flexibel in waar en wanneer ze werken, ongeacht locatie”.

    Perfect verlopen implementatie

    Joeri is onder de indruk van de perfect verlopen overgang naar de cloud: “het contact met NEC en Spie was zeer plezierig. Hun teams werkten nauw samen en dankzij de gestructureerde planning verliep de implementatie vlekkeloos. Omdat april tot september voor ons de veel drukkere periode voor boekingen is, was het voor ons heel belangrijk om voor voordeeluitjes.nl doet haar voordeel met Univerge Blue 1 april over te zijn. Tot mijn grote verrassing konden we echter al 9 maart over op Univerge Blue.”

    Bereikbaarheid cruciaal

    “Bereikbaarheid is voor onze business natuurlijk van levensbelang”, vertelt Sandra Berenschot. “Alles is online op onze website georiënteerd, maar voor additionele vragen en service aangelegenheden speelt het contact center een cruciale rol om letterlijk in gesprek met de gast te zijn. Men kan ons 365 dagen per jaar bereiken, óók ‘s avonds: via de telefoon, per e-mail en zelfs via whatsapp en de chat.”

    “We zijn tot op heden dan ook heel tevreden met Univerge Blue. Onze contact center agenten vinden de engage client modern en verfrissend, en het beheer is veel makkelijker dan ons vorige systeem”, voegt ze toe. “De uitgebreide zoek-, filter- en classificatiefuncties zorgen voor een snellere afhandeling van oproepen en betere vastlegging van klantgegevens. We kunnen nu bijvoorbeeld makkelijk gerichte data opnemen, zoals een wijziging, bevestiging, gewijzigde betaling. Vroeger moest dat in excel, nu is het volledig geïntegreerd en opent het betreffende venster zich al bij de start van een gesprek.”

    Service levels structureel hoger

    “Customer service is voor ons heel belangrijk. Tenslotte willen we als voordeeluitjes de lokale held zijn. Met univerge blue kunnen service levels heel handig en gebruiksvriendelijk binnen 2 minuten ingeregeld worden. De user interface is modern, flexibel en heel gebruiksvriendelijk en laat toe om makkelijk zelf dingen aan te maken. Het scherm is overzichtelijk en biedt precies wat nodig is. En de whisper functie is ook een geweldige toevoeging waardoor collega’s kunnen bijspringen tijdens een gesprek.” Sandra is ook zeer te spreken over het inzicht dat het systeem de contact center manager biedt in diverse para[1]meters. Zo kan voordeeluitjes.nl nu veel beter beoordelen hoeveel tijd gemoeid is met diverse werkzaamheden en daardoor beter inzicht krijgen in de kosten. Het eenvoudig op- en afschalen is ook een groot voordeel, aangezien het contact center in de drukke zomerperiode een aanzienlijk grotere bezetting nodig heeft dan in de rustigere winterperiode. Nog meer voordeel in het verschiet voordeeluitjes.nl voorziet diverse toekomstige uitbreidingen, onder andere met het als online travel agent opvangen van overflow boekingsverkeer vanuit hotels tijdens pieken of buiten bijvoorbeeld hotelreceptie openingstijden. Dit verkeer kan in een aparte wachtrij binnenkomen en ten behoeve van het hotel worden afgehandeld. Ook verdere CRM integratie ligt in het verschiet, met nog uitgebreidere dataverrijking zoals het herkennen van persona’s, en integratie met een payment service provider zodat gasten ook bij hun boeking vooraf direct hun verblijf kunnen betalen. “Het is heerlijk om nu te kunnen werken met een platform dat al deze verbeteringen mogelijk maakt”, sluit Joeri van zijl af.

    Gerelateerd

    Vorige artikelDetron’s Digitale Werkplek biedt all-in-one oplossing voor samenwerken 
    Volgende artikel Open Dutch Fiber vergroot glasvezel footprint met overname E-Fiber

    Gerelateerde berichten

    Xelion Arthur van den Ende

    Terugblik bij het afscheid van Micha Cohen en Arthur van den Ende; pioniers in cloudtelefonie

    Jan-Hein Bastiaenen

    Jan-Hein Bastiaenen – Founder (en nu) Ambassadeur van Strict

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 10
    Gehele dag

    Yealink Roadshow

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!