Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Geen categorie»Telefonische onbereikbaarheid dreigt voor groot deel MKB
Geen categorie

Telefonische onbereikbaarheid dreigt voor groot deel MKB

5 december 20182 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Vanaf 1 september 2019 beëindigt KPN, de beheerder van de betreffende netwerken, alle dienstverlening rondom ISDN1-ISDN2- en PSTN-meervoudige aansluitingen. Dit houdt in dat vanaf dat moment niet alleen de ISDN-telefoon en telefooncentrales ermee ophouden, maar ook veel alarminstallaties, faxmachines, liften, intercoms en deur- en toegangsbedieningen..

Aan het woord is Kevin van der Lindt, sales manager bij Belcentrale, ICT en telecomleverancier voor het MKB. “We zijn al meer dan een jaar bezig om onze klanten die nog gebruikmaken van ISDN over te zetten op VoIP-telefonie, het meest voor de hand liggende alternatief. Omdat we daadwerkelijk bij elke klant langs moeten, is dit een enorme klus. We merken dat heel veel ondernemers totaal geen idee hebben van hoe afhankelijk ze zijn van de oude infrastructuur.”

VoIP
De meeste MKB-ers gaan over op VoIP, bellen via internet. Met een telefooncentrale in de cloud biedt dat net zo veel en zelfs meer mogelijkheden en gemakken dan een traditionele ISDN-centrale. In veel gevallen besluiten bedrijven dan ook meteen alarm en andere noodzakelijke
toestellen te digitaliseren.
“Zo’n gedwongen overstap is iets waar geen enkele ondernemer op zit te wachten. En tel maar eens op wat het kost om alle apparatuur die gebruikmaakt van ISDN-verbindingen te vervangen. Pin-terminals, telefooncentrales, alarmsystemen, deur en hek-openers zijn in veel gevallen niet uitgerust om via een ander signaal verbonden te worden. Daarnaast word je gedwongen om je te verdiepen in andere opties en mogelijkheden.”
“Belcentrale is volop bezig met digitalisering van de telecom van enorm veel MKB-klanten. En voor bedrijven die vooralsnog de digitalisering willen uitstellen hebben we óók een oplossing: een analoge telefoonadapter (ATA). We installeren één apparaat met één centrale die tussen de internetmodem en de bestaande ISDN-centrale wordt geplaatst. Het signaal wordt beide kanten op vertaald. Zo kun je dus je bestaande apparatuur behouden en ben je er zeker van dat ook na september 2019 alles blijft werken. De eenmalige investering voor deze handige tussenoplossing is 200 tot 250 euro,” aldus Van der Lindt.Voor meer informatie: https://www.belcentrale.nl/digitale-adapter-isdn-telefooncentrale

Over Belcentrale

Sinds 2006 heeft Belcentrale een reeks innovatieve oplossingen op de markt gebracht die altijd meteen besparingen opleveren voor ondernemers en die tegelijkertijd ook simpel in gebruik zijn. Installatie en onderhoud worden in alle gevallen door Belcentrale verzorgd. We kunnen groot inkopen en de voordelen die dat oplevert delen we met onze klanten.

Gerelateerd

Vorige artikelNFON kondigt nieuwe generatie NFON-client aan
Volgende artikel BlackBerry en Baidu werken aan zelfrijdende auto

Gerelateerde berichten

ACM trekt ruim 400 onjuist gebruikte 0906-nummers in

Bellen met vaste telefoon

Bellen via vaste lijn en SMS-en in vier jaar bijna gehalveerd

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!