Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Achtergrond»’t Blijft een vak
Achtergrond

’t Blijft een vak

16 april 20152 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Stel, je zit met een groep telecomresellers in een zaal te luisteren naar een productpresentatie.

Naast je zit iemand uit de IT-wereld, want die kom je steeds meer tegen op dit soort bijeenkomsten. Kun je je voortstellen dat diegene je dan regelmatig raar aankijkt? ‘Waar gaat dit over?’ ‘Waar maken die mensen zich druk over?’, zie je hem denken. En waarom doen ze überhaupt zaken met deze leverancier, als ze zoveel te mopperen hebben? Maar zo is het helemaal niet! Een gemiddelde telecomreseller is gek op zijn werk en op zijn leverancier. Hij kan uren praten over routeringen, SIP, protocollen, wachtlijsten en allerlei andere buitenaardse zaken die voor een gemiddelde sterveling niet te bevatten zijn. Hij wil écht het allerbeste product leveren voor zijn klant. Het doet hem écht pijn als zijn klant desondanks kiest voor een mindere oplossing. Eentje die goedkoper is of waar net een beter verkooppraatje bij wilt. Want de echte telecommer voelt dan diep in zijn hart dat de klant er altijd spijt van gaat krijgen. Wat hij niet beseft is dat dit lang niet altijd zo is. Omdat de klant uiteindelijk maar een heel beperkt deel van het prachtige scala van de aangeboden apparatuur gaat gebruiken. En zich vaak schikt naar de beperkingen, omdat mensen dat nu eenmaal doen. Maar het geeft wel aan hoe complex telecom is, en hoeveel mogelijkheden er zijn met de verschillende apparaten en technologie. En het blijft mooi om te zien: gedreven ondernemers en verkopers. Het is ook te hopen dat de bevlogenheid voor het telecom-vakgebied nog lang in de markt blijft. Want uiteindelijk komt dat de gebruiker én de leveranciers ten goede. En het maakt het werk en het vakgebied een stuk boeiender en gezelliger.

Joost Heessels
Hoofdredacteur TBM

Gerelateerd

Vorige artikelWaar moet ik tekenen?
Volgende artikel Ooit eens een klant ontmoet? En, beviel het?

Gerelateerde berichten

Britse operator BT Group schrapt in zeven jaar 40 procent personeelsbestand

The Taste of…Corné van den Dungen

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!