Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Kritische communicatie»Stap uit die comfortzone en grijp je kansen
    Kritische communicatie

    Stap uit die comfortzone en grijp je kansen

    14 maart 20233 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
    Het zijn uitdagende economische tijden. Maar ook al verandert de wereld om ons heen, het dagelijkse werk gaat gewoon door. Hoe kun je als organisatie in het huidige klimaat toch blijven innoveren met je IT? Welke infrastructuur en technologie pas je het beste toe om werknemers tevreden te houden? Deze vragen krijg ik vaak te horen en leggen een interessant pijnpunt bloot van klanten. Juist nu is de behoefte aan efficiëntie, productiviteit en kostenbesparing groot – en dat biedt volop kansen voor resellers en partners!

    Bedrijven zijn zich nog volop aan het aanpassen aan de behoefte van werknemers om zelf hun eigen werkstijl te kunnen kiezen: thuis, hybride of op kantoor. Men zoekt naarstig naar slimme en kosten-besparende manieren om met de juiste collaboratieen communicatie oplossingen zowel flexibiliteit, diversiteit als zekerheid te bieden. In deze zoektocht naar de juiste tools wordt erop los geïmplementeerd. De realiteit is dat veel organisaties te maken hebben met wel 50 of meer applicaties. En werknemers moeten soms wel acht verschillende applicaties gebruiken om hun eigen werk goed te kunnen uitvoeren.

    Het startpunt van innoveren is dan ook vaak simplificeren. De wildgroei aan tools wil je als bedrijf natuurlijk het liefste terugbrengen tot een best-of-breed platform waarop je je werk kan uitvoeren, zonder steeds te moeten switchen tussen applicaties. Of het nu gaat om video, telefonie, chat, mail, agenda, hybride events, sales of ideation. Maar hoe breng je dit allemaal samen, ongeacht werkstijl?

    Bij dit soort vraagstukken kunnen resellers enorm veel betekenen voor hun klanten. Hiervoor moet je niet in de rol blijven hangen van licentieverkoper of denken dat de huidige oplossingen goed genoeg zijn voor de komende jaren. De eindgebruiker vraagt meer: communicatie is niet alleen meetings, en collaboratie zijn niet alleen webinars. Om meer de dienstverlenende rol te pakken, is een brede oriëntatie en doorontwikkeling van je huidige aanbod nodig. En misschien wel trainingen om meer vragen van de klant te kunnen dekken Oftewel: om in het snel veranderende communicatieen collaboratielandschap de klant te kunnen blijven bedienen, is het tijd om uit de comfortzone te stappen!

    Ik blijf onze partners dan ook altijd op het hart drukken om proactief het gesprek met de klant aan te gaan. Hierin is het een uitgesproken ambitie van Zoom om de komende jaren nog intensiever samen te werken met channel partners. Door alert te zijn op behoeftes en pijnpunten van de eindgebruiker, ontdekken we samen waar de kansen liggen op de weg naar het ideale unified communications & collaboration-platform. Voel je dan ook gesterkt om hierin samen met ons op te trekken. Zo kunnen we, zelfs in uitdagende economische tijden, de klant helpen moderniseren. Laten we ze uitrusten met hulpmiddelen om nog efficiënter te werken – op welke manier dat ook is.

    “Hiervoor moet je niet in de rol blijven hangen van licentieverkoper of denken dat de huidige oplossingen goed genoeg zijn voor de komende NEC weer op een in jaren”

    Gerelateerd

    Vorige artikelGlaspoort en Siers Groep bundelen krachten om bedrijven versneld aan te sluiten op glasvezel
    Volgende artikel X2com verbindt!

    Gerelateerde berichten

    Getac

    Getac presenteert zijn next-gen robuuste oplossingen voor gevoelige communicatie

    ’T is altijd lente...

    ’T is altijd lente…

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 10
    Gehele dag

    Yealink Roadshow

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!