Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Speakup: we zien een duidelijke verschuiving van de manier van verbinden en communiceren
    Telecom

    Speakup: we zien een duidelijke verschuiving van de manier van verbinden en communiceren

    10 december 20212 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Wat betekent de sterke opkomst van UCaaS de afgelopen anderhalf jaar voor de VoIP markt?
    Waar staan jullie met mobiele integratie, clouddiensten en de toenemende integratie van contact center-functionaliteit? We vroegen Speakup aan de hand van zes vragen waar ze nu staan en wat hun verwachtingen zijn voor de nabije toekomst

    Overwegen jullie nieuwe telefoonproposities, zoals Zoom, in jullie portfolio op te nemen?
    We zien al jaren de opkomst van UCaaS en hebben al diverse integraties en koppelingen met video-oplossingen. Daarnaast zijn we ook bezig met de integratie van chat. Het is geen pure telecom meer waar het gaat om de belminuten, maar we zien een duidelijke verschuiving van de manier van verbinden en communiceren.

    Veel van jullie concullega’s nemen bedrijven over die zich meer met IT-Cloud bezighouden. Overwegen jullie ook zo’n overname of bieden jullie dit al?
    We werken veel samen met partners en universiteiten op dit gebied, als autonome aanbieder met de voorkeur voor open netwerken willen we juist samen ontwikkelen aan de integraties.

    Hetzelfde zie je bij het toevoegen van contact center functionaliteit. Waar staan jullie op dit gebied?
    Hier hebben we een aantal gespecialiseerde partners die we ondersteunen. Daarnaast zien we ook de integratie en functionaliteit voor gebruikers van MS Teams opkomen en bieden we standaard een aantal basisfunctionaliteiten vanuit onze oplossingen.

    Hoe staat het met de mobiele tak?
    Doordat we vanuit Speakup twee verschillende mobiele netwerken kunnen aanbieden, zien we een toenemende vraag op het gebied van Vast&Mobiel. Dit is onze oplossing waarbij de SIP-trunk gekoppeld kan worden met een gecombineerd mobiel aanbod. Deze oplossing wordt, in combinatie met verdere UCaaS platformen, als een ‘must’ gezien voor het hybride werken.

    Zijn jullie partners in staat te schakelen in deze snelle veranderingen?
    Het is van belang dat je in overleg blijft met elkaar, waarbij authenticiteit en persoonlijk contact voorop staat. Er zijn zoveel mogelijkheden wanneer het aankomt op ‘communicatie’ oplossingen voor  (eind)gebruikers. De partner moet zich heel bewust zijn van zijn/haar meerwaarde in de (toekomstige) oplossing en als operator moet je duidelijk zijn in wat je wel en niet zelf doet. Dit is iets wat we duidelijk hebben gemerkt en waardoor we ook vaker de partner betrekken, en helpen, bij de ontwikkelingen en keuzes bij deze snelle veranderingen.

    Gerelateerd

    Vorige artikelProject Management by incident of Scenario Based Project Management
    Volgende artikel Operators onder de loep deel 2: Wat is de waarde van VodafoneZiggo?

    Gerelateerde berichten

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!