Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»Speakup: we zien een duidelijke verschuiving van de manier van verbinden en communiceren
Telecom

Speakup: we zien een duidelijke verschuiving van de manier van verbinden en communiceren

10 december 20212 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Wat betekent de sterke opkomst van UCaaS de afgelopen anderhalf jaar voor de VoIP markt?
Waar staan jullie met mobiele integratie, clouddiensten en de toenemende integratie van contact center-functionaliteit? We vroegen Speakup aan de hand van zes vragen waar ze nu staan en wat hun verwachtingen zijn voor de nabije toekomst

Overwegen jullie nieuwe telefoonproposities, zoals Zoom, in jullie portfolio op te nemen?
We zien al jaren de opkomst van UCaaS en hebben al diverse integraties en koppelingen met video-oplossingen. Daarnaast zijn we ook bezig met de integratie van chat. Het is geen pure telecom meer waar het gaat om de belminuten, maar we zien een duidelijke verschuiving van de manier van verbinden en communiceren.

Veel van jullie concullega’s nemen bedrijven over die zich meer met IT-Cloud bezighouden. Overwegen jullie ook zo’n overname of bieden jullie dit al?
We werken veel samen met partners en universiteiten op dit gebied, als autonome aanbieder met de voorkeur voor open netwerken willen we juist samen ontwikkelen aan de integraties.

Hetzelfde zie je bij het toevoegen van contact center functionaliteit. Waar staan jullie op dit gebied?
Hier hebben we een aantal gespecialiseerde partners die we ondersteunen. Daarnaast zien we ook de integratie en functionaliteit voor gebruikers van MS Teams opkomen en bieden we standaard een aantal basisfunctionaliteiten vanuit onze oplossingen.

Hoe staat het met de mobiele tak?
Doordat we vanuit Speakup twee verschillende mobiele netwerken kunnen aanbieden, zien we een toenemende vraag op het gebied van Vast&Mobiel. Dit is onze oplossing waarbij de SIP-trunk gekoppeld kan worden met een gecombineerd mobiel aanbod. Deze oplossing wordt, in combinatie met verdere UCaaS platformen, als een ‘must’ gezien voor het hybride werken.

Zijn jullie partners in staat te schakelen in deze snelle veranderingen?
Het is van belang dat je in overleg blijft met elkaar, waarbij authenticiteit en persoonlijk contact voorop staat. Er zijn zoveel mogelijkheden wanneer het aankomt op ‘communicatie’ oplossingen voor  (eind)gebruikers. De partner moet zich heel bewust zijn van zijn/haar meerwaarde in de (toekomstige) oplossing en als operator moet je duidelijk zijn in wat je wel en niet zelf doet. Dit is iets wat we duidelijk hebben gemerkt en waardoor we ook vaker de partner betrekken, en helpen, bij de ontwikkelingen en keuzes bij deze snelle veranderingen.

Gerelateerd

Vorige artikelProject Management by incident of Scenario Based Project Management
Volgende artikel Operators onder de loep deel 2: Wat is de waarde van VodafoneZiggo?

Gerelateerde berichten

Faillissement voor Amsterdams IoT satellietbedrijf Hiber

Petra Claessen (BTG) benoemd in Europees bestuur EUWENA

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!