Dienstverlening Solipsis en KPN
Dankzij het partnership zegt Solipsis beter in staat te zijn om met ‘one stop shopping’ te voorzien in een innovatief en volledig dienstenportfolio op het gebied van cloud, security en werkplek. Hierbij is Solipsis het vaste aanspreekpunt van de klant en verzorgt het gehele traject van verkoop en advies tot en met de levering, installatie, service en facturatie. Natuurlijk met als doel een nog optimalere klantbeleving.
Slimme samenwerking
“In het zakelijke segment is het partnerkanaal echt hét kanaal voor KPN”, aldus René Schenk, Directeur Business Partner Organisatie van KPN. “In een tijd dat IT en telecommunicatie samenkomen, worden zaken steeds complexer. Zakelijke klanten willen voor een ‘ICT-comfortclass dienstverlener’ kiezen die letterlijk en figuurlijk dichtbij hen staat. Solipsis is voor ons een toonaangevende Business Partner die als geen ander hierop in kan spelen en in staat is om ondernemend Nederland vooruit te helpen op het gebied van gebundelde IT en toekomstvaste telecomoplossingen. Het is daarom een heel bewuste keuze van KPN om nadrukkelijker met partners zoals Solipsis te gaan werken.”
Goossen de Bruin, directeur Solipsisgroep, is trots op het gerealiseerde partnership: “Door onze status als KPN Excellence en IT Business partner kunnen wij onze klanten een herkenbare meerwaarde bieden. Het stelt ons in staat om geïntegreerde totaaloplossingen te leveren, op uiteenlopende vlakken qua dienstverlening, terwijl Solipsis voor de klant het vertrouwde, vaste aanspreekpunt blijft.”
Vorige artikelFortinet neemt ZoneFox over
Volgende artikel Nieuw bij Telecom Inspirience: de Business Extend Award 2017