Score Utica maakt vandaag de overname van de activiteiten en klanten van ComControl bekend. Alle huidige klanten van ComControl en de daarbij behorende activiteiten worden vanaf 1 oktober 2021 overgenomen door KPN Strategisch Partner Score Utica.
ComControl, in 2004 opgericht door Hans van der Staay, heeft de afgelopen jaren haar klanten voorzien van vaste telefonie, mobiele telefonie, VoIP en vast-mobiel integraties. Een analyse van ontwikkelingen in de markt laat zien dat klanten in toenemende mate zoeken naar een combinatie van en integratie tussen telefonie en IT-diensten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een ontwikkeling als bellen via Microsoft Teams en de behoefte aan een one-stop-shop op het gebied van IT en telecom. In de zoektocht naar een geschikte partner kwam ComControl uit bij Score Utica, waarna is besloten om alle telecom- en netwerkactiviteiten over te dragen.
Blijven groeien
“De overname van de activiteiten van ComControl sluit mooi aan bij onze ambitie om te blijven groeien en om een nog groter deel van de markt te voorzien van optimale bereikbaarheid”, zegt Nils Vermeulen, CFO bij Score Utica. Paul Stoffele, CCO bij Score Utica geeft aan: “de afgelopen jaren hebben wij er hard aan gewerkt om voor onze klanten de one-stop-shop te zijn als het gaat om bereikbaarheid. Het is daarom mooi om te zien dat deze stap naadloos aansluit bij de wens van de markt: één partij waarbij je voor alles terecht kunt op het gebied van IT, telecom en connectiviteit.” Vanaf 1 oktober 2021 kunnen de klanten van ComControl rekenen op de ondersteuning vanuit Score Utica.
Over Score Utica
Score Utica is Strategisch Partner van KPN en op meerdere vlakken Microsoft Gold Partner. Als expert op het gebied van de KPN ÉÉN-diensten en de Microsoft cloud dienstverlening is Score Utica een belangrijke partner op het gebied van connectiviteit en ICT. Met ruim 70 professionals wordt vanuit drie locaties het MKB in Nederland bediend.