Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»OFM»Panas en Bugs Business gaan samenwerken
    OFM

    Panas en Bugs Business gaan samenwerken

    21 november 20182 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    De komende maanden gaan ze samen de technische integratie verder uitwerken. Zodra deze klaar is kunnen de gebruikers van Imago Office de telefonie integratie in gebruik gaan nemen.

    Klantgegevens direct in beeld en registratie telefonische contactmomenten


    Bij inkomende gesprekken worden de klantgegevens direct getoond. Hierdoor is het ‘warm’ en persoonlijk begroeten van klanten mogelijk. Nummer één van de irritaties van klanten wordt hierdoor weggenomen: het steeds maar vragen naar klantnaam, polisnummer en andere persoonlijke gegevens. Doordat bij het aannemen van het gesprek deze gegevens direct zichtbaar zijn is dat niet meer nodig. Daarnaast kan de inhoud van het gesprek ook direct vastgelegd worden wat bevorderlijk is voor de volledigheid van de registratie van klantmomenten. Er wordt veel tijdwinst geboekt doordat telefoonnummers niet meer ingetoetst hoeven te worden en er vanuit het juiste klantendossier direct gebeld kan worden.

    Standaard functionaliteit

    De koppeling/integratie zal straks als een standaard functionaliteit binnen het online platform van Bugs Business aangeboden worden. De telefoonkoppeling is een standaard functionaliteit en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Om gebruik te maken van de koppeling hoeft een klant enkel een telefonie-oplossing af te nemen zoals die van Bugs Business launching partner Panas. De Cloud telefonie oplossing zal helemaal ingericht worden naar uw wensen en behoefte. Alles om uw telefonische bereikbaarheid te verbeteren.

    Over Bugs Business

    Bugs Business slaat de brug tussen de verzekeringsbranche en automatisering, zodat alle partijen in de financiële branche een eerlijke kans krijgen in deze snel veranderende wereld. Dit doen zij door met hun klanten in co-creatie samen tot oplossingen te komen en deze voor iedereen beschikbaar te maken. Kortom: “Samen naar de beste oplossing”.Hieruit zijn een aantal innovatieve oplossingen ontstaan welke door gerenommeerde bedrijven uit de verzekeringsbranche worden gebruikt.

    Kenmerkend voor Bugs Business is dat zij zich voornamelijk richt op bedrijven die gebruik maken van een backoffice pakket. Of dit nu CCS Level 7 is of ANVA of een ander pakket, Bugs Business heeft inmiddels voor verschillende backoffices expertise opgebouwd waardoor zij hun klanten altijd kunnen voorzien van innovatieve oplossingen op het gebied van online ontsluiting naar medewerkers, adviseurs en eindklanten.

    Gerelateerd

    Vorige artikelWinnaars Telecom Inspirience Awards 2017 bekend!
    Volgende artikel Score Telecom en Utica vanaf 2019 samen verder als Score Utica

    Gerelateerde berichten

    Digitalisering als sleutel in een complexe zorgomgeving

    Hoe gaat het met de jonge telecomoperator UNDO? vodafonezigo

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen in strijd tegen teruglopende resultaten

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!