Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Algemeen nieuws»RDW kiest Frontline Solutions voor klantcontact oplossing
Algemeen nieuws

RDW kiest Frontline Solutions voor klantcontact oplossing

3 juni 20212 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Automotive-organisatie RDW gaat haar Klant Contact Centrum naar de cloud migreren. Frontline Solutions is gekozen om de volledige Contact Center as a service (CCaas-) oplossing van Genesys Cloud met de RDW implementeren.

Omdat de contracten voor onder andere het telefonieplatform en e-mailmanagement afliepen, is de RDW in 2020 een aanbesteding begonnen voor een nieuw telefonieplatform voor het Klant Contact Center. De RDW wilde graag ook het e-mail-management en workforce-management aan het telefonieplatform koppelen.

Aantoonbaar

Via een aanbestedingsprocedure op basis van Best Value Procurement (BVP) heeft de RDW de vraag in de markt gezet. Deze methodiek is erop gericht om de opdracht aan de inschrijver te gunnen die met zijn inschrijving aantoont als beste de risico’s te minimaliseren en de kansen te benutten.

Sjoerd Bangma, unitmanager iDee bij RDW: “Wij zochten een partner die niet alleen kon aantonen een expert te zijn bij het realiseren van Contact Center as a Service, maar ook het beheer, het onderhoud en de doorontwikkeling konden doen. Frontline Solutions bood de klantcontact-oplossing van Genesys Cloud aan en toonde aan deze expert te zijn voor de gevraagde realisatie. Daarmee hebben we een partner gevonden die de doelstellingen van de opdracht realiseert binnen de meest optimale planning en binnen budget.”

Hans Reuver, Algemeen Directeur van Frontline Solutions: “De RDW hanteert een strategie waarbij zij zich richten hun ‘core’ activiteiten en alle ondersteunende diensten zoveel mogelijk buiten de organisatie onderbrengen. Met deze klantcontact oplossing kunnen wij hier voor hen perfect invulling aan geven. We kijken dan ook uit naar deze mooie samenwerking.”

Gerelateerd

Vorige artikelSTRATEGISCHE INNOVATIE STELT DE GEBRUIKER CENTRAAL
Volgende artikel Cellnex en Deutsche Telekom ronden deal integratie sites af

Gerelateerde berichten

Forse financiering uit Nationaal Groeifonds voor ontwikkeling 6G

Zoom Video Communications lanceert de Intelligent Director voor Zoom Rooms. Deze AI-gedreven oplossing neemt de beeldregie van hybride vergaderingen over en brengt deelnemers in grote vergaderruimtes afzonderlijk in beeld. Hierdoor wordt de vergaderervaring voor alle deelnemers ongeacht hun locatie gelijkwaardiger.

Intelligent Director van Zoom brengt collega’s op kantoor en op afstand dichterbij

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!