ORdigiNAL ziet een toekomst in Skype for Business. Door de aanhoudende vraag vanuit de markt naar Multi-tenant oplossingen vanuit de Cloud is BizSkype een perfecte oplossing. Met het opstarten van haar Nederlandse datacentrum heeft ORdigiNAL een echte Clouddienst met veel voordelen voor de gebruiker; de installatietijd is kort, men betaalt alleen voor gebruik en men kan uitbreiden of inkrimpen al naar gelang de behoefte. BizSkype en CC4Skype bieden organisaties van 100 tot 1000 gebruikers een totaaloplossing vanuit de Cloud. Volledig schaalbaar en snel en gemakkelijk te implementeren.
Gebruikers kunnen met BizSkype in- en uitgaande telefoongesprekken via Skype for Business voeren, online samenwerken en ook de beschikbaarheid van medewerkers is te monitoren. De naadloze aansluiting met CC4Skype maakt het daarnaast mogelijk om alle gesprekken op een efficiënte wijze te routeren, naar bijvoorbeeld een beschikbare medewerker met de beste kennis van een specifiek onderwerp.
Deze krachtige routering werkt voor alle kanalen zoals bijvoorbeeld e-mail, webchat of social media gesprekken. Daarnaast geeft de aanvulling met CC4Skype uitgebreide historische en realtime rapportages, en geeft de recente koppeling met Microsoft Power Bi een volledig en overzichtelijk dashboard.
“CC4Skype is trots op haar integratie met BizSkype (ORdigiNAL), niet alleen onze oplossingen passen naadloos in elkaar, voor onze organisaties geldt hetzelfde. ‘Transparant’ en ‘doen wat je afspreekt’”, aldus Anne-Meine Gramsma, Chief Commercial Officer, CC4Skype.
“ORdigiNAL is verheugd”, vervolgt Meeuwis Vermeer, Business Developer BizSkype, ORdigiNAL, “dat we onze Clouddienst, BizSkype kunnen aanvullen met een geïntegreerd “state of the art” multimedia klantcontact-oplossing als CC4Skype. Hiermee kunnen we nog meer als een integrale Clouddienst alle type bedrijven bedienen op het gebied van uitgebreide Unified Communications vraagstukken.”
Met deze nieuwe samenwerking tussen ORdigiNAL en CC4Skype is een complete klantcontact- oplossing op Skype for Business ontstaan, beschikbaar in de cloud. Een hele interessante uitbreiding op het marktaanbod, welke vele bedrijven kan laten overstappen op Skype for Business voor hun telefonie.
ORdigiNAL kiest CC4Skype als aanvulling op Skype for Business-portfolio
2 Min leestijd
Vorige artikelInspirience Awards 2018: de genomineerde projecten
Volgende artikel Cisco komt met volwaardige telefooncentrale via de Cloud