Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Contactcenters»NEC’s Univerge Blue integreert UC- en contactcenter functionaliteit
    Contactcenters

    NEC’s Univerge Blue integreert UC- en contactcenter functionaliteit

    1 december 20212 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    NEC Enterprise Solutions heeft UNIVERGE BLUE CONNECT gekoppeld aan ENGAGE . Dat betekent de samenvoeging van Contact Center en Unified Communications in één applicatie. Zo wordt zakelijke communicatie vereenvoudigd en teamwork verbeterd, waardoor zowel de beleving van medewerkers (UX) als die van klanten (CX) naar een hoger plan worden gebracht.

    NEC’s geïntegreerde UNIVERGE BLUE CONNECT en ENGAGE verbeteren de standaard bedrijfsactiviteiten door UCaaS en CCaaS te combineren in één enkele applicatie, inclusief spraak, video vergaderen, het delen en back-up van bestanden, een multi-channel contactcenter en meer.

    Met de samenvoeging van CONNECT en ENGAGE krijgen klantenservice medewerkers de nodige tools en functionaliteiten om de communicatie nauwgezet te volgen en te verbeteren, wat de klanttevredenheid verhoogt en snellere oplossing biedt binnen het eerste contact. Met onder andere oproepwachtrijen, contactlijsten en actieve oproeproutering, kunnen contactcenter medewerkers CX en loyaliteit te verbeteren.

    Ideaal
    “Ons nieuwste aanbod van Cloud diensten is ideaal voor het steeds meer hybride personeelsbestand, waarbij de productiviteit van medewerkers en het bieden van excellente klantervaringen worden verenigd in één applicatie”, zegt Ronald Schapendonk, Director Global Marketing bij NEC. “De integratie van CONNECT en ENGAGE zorgt voor efficiëntere en soepelere processen en workflows en alle samenwerkingsfuncties die eindgebruikers nodig hebben voor interne communicatie. Klantgerichte medewerkers krijgen geavanceerde spraakafhandelingstools en kunnen die samenwerkingsfuncties gebruiken om met andere collega’s samen te werken, wat zorgt voor positieve interacties met klanten.”

    Vloeiendere Business Workflows
    De nieuwe oplossing van NEC biedt teamwork – altijd en overal, waar men ook is. De oplossing breidt de mogelijkheden uit voor hybride medewerkers in één enkele gebruikersinterface. Naast geavanceerde mogelijkheden voor gespreksafhandeling, krijgen bedrijven meer inzicht in de prestaties van medewerkers.

    De uniforme oplossing vereenvoudigt het beheer door een interface te bieden voor het toevoegen en beheren van gebruikers met een eenmalige aanmelding (Single Sign-On). Tijdens seizoenschommelingen kunnen contactcenteractiviteiten bij pieken met slechts een paar klikken meer agenten toevoegen. De uitbreidingen van het platform adresseren de communicatiebehoeften van kleine tot middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.

    Gerelateerd

    Vorige artikelTechone neemt QNP ICT & Telecom Professionals over
    Volgende artikel Gaat 5G voor betere indoordekking zorgen?

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 17
    17 juni - 19 juni

    TCCA Critical Communications World

    jun 19
    12:30 - 17:30 CEST

    Partner Event BusinessCom en Barracuda

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!