Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Distributie»Krachtenbundeling Sailor Telecom & ICT en Emeni
    Distributie

    Krachtenbundeling Sailor Telecom & ICT en Emeni

    11 november 20212 Min leestijd
    Sailor en Emeni fusie
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Om onze klanten nog beter te kunnen helpen en om nog intensiever samen te kunnen werken is Emeni per 1 november 2021 opgegaan in Sailor Telecom & ICT. Beide organisaties werken al vele jaren samen en hebben nu besloten de krachten te bundelen.

    Volgens Pieter Hendriks, directeur van Sailor Telecom & ICT is dit een groot voordeel voor de klanten van zowel Emeni als Sailor Telecom. “Vanaf nu hebben al onze klanten toegang tot een nóg breder pakket aan diensten en services op het gebied van Telecom en ICT. Daarbij hebben zij ook in de toekomst te maken met slechts één aanspreekpunt die hen verder in de organisatie brengt bij welk probleem of welke vraag dan ook.”

    Het beste van beide bedrijven
    Voor Emeni-klanten blijven Michel van der Heijden en Dennis Voermans aanspreekpunt. “Behalve een uitgebreider aanbod verandert er voor onze klanten niet zo veel. Ons adres en telefoonnummer blijven voorlopig ongewijzigd”, zegt Van der Heijden. Hij is oprichter en voormalig eigenaar van Emeni. Voermans vult aan: “we brengen van beide bedrijven de positieve punten bij elkaar zodat het in het voordeel werkt van onze klanten.”

    Alles onder één dak
    “Ons team breidt uit naar 17 mensen”, vertelt Pieter Hendriks. “Dat maakt ons nog consistenter in onze dienst- en serviceverlening. Alles wat voor bedrijfsautomatisering nodig is aan expertise hebben we nu in eigen huis. We mochten al een aantal positieve reacties van klanten ontvangen op deze ‘alles onder één dak’ formule. Ook al hebben we in de praktijk nog te maken met twee daken. Maar dat zou in de toekomst wel eens kunnen veranderen”, licht Hendriks een tipje van de sluier op.

    Je bent geen nummer
    Michel van der Heijden:”het belangrijkste is dat klanten weten dat er in principe niks verandert maar dat wij als organisatie meer diensten gaan leveren.” Pieter Hendriks vult aan “daarbij staat een heldere, transparante en persoonlijke benadering hoog in het vaandel. Je bent bij ons geen nummer. Dat blijft zo.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelACM spreekt telecombedrijven aan op bereikbaar maken 112 via wifi en 4G
    Volgende artikel RingCentral exclusieve UCaaS-partner voor Mitel

    Gerelateerde berichten

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!