Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie»KPN opent virtuele winkel
    Connexie

    KPN opent virtuele winkel

    24 augustus 20232 Min leestijd
    Vandaag opent KPN de allereerste virtuele winkel. Via het scherm of de VR bril krijgen bezoekers dezelfde beleving als in de winkel maar dan vanuit huis. In de allernieuwste winkel kun je virtueel rondlopen, de nieuwste toestellen bekijken met augmented reality en staan virtuele KPN medewerkers klaar voor advies aan consumenten en zakelijke klanten.
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Vandaag opent KPN de allereerste virtuele winkel. Via het scherm of de VR bril krijgen bezoekers dezelfde beleving als in de winkel maar dan vanuit huis. In de allernieuwste winkel kun je virtueel rondlopen, de nieuwste toestellen bekijken met augmented reality en staan virtuele KPN medewerkers klaar voor advies aan consumenten en zakelijke klanten.

    Of je het nieuwste model smartphone wil bekijken, een vraag hebt over je abonnement of advies wil over thuiswerkplekken in de cloud, in de virtuele winkel kan het gewoon online in een echte winkelbeleving, anders dan de bestaande webshop. “Waar onze app en webshop meer gericht zijn op directe transacties, draait het bij de (virtuele) winkel ook om beleving”, licht Martin Boers, VP Retail van KPN toe. De virtuele winkel past in de  digital-first benadering van KPN en daarin speelt beleving een steeds grotere rol. “Het doel is om te ontdekken hoe de nieuwste technologieën zoals Virtual en Augmented Reality het beste kunnen worden toegepast in het contact met onze klanten en welke impact ze hebben op de klantbeleving.”

    De opening van de virtuele winkel biedt de bekende winkelervaring op een digitale manier. Op basis van feedback van klanten zal de winkel verder ingericht en geoptimaliseerd worden. “Door te luisteren naar de feedback van klanten, zal KPN voortdurend blijven verbeteren en innovatieve oplossingen bieden die de digitale ervaring naar een hoger niveau tillen.”

    Opvallende gelijkenis

    De virtuele winkel ziet er hetzelfde uit als de bestaande winkels en de onlangs geopende experience stores in Eindhoven en Amsterdam. “Daarmee ontstaat voor klanten een gevoel van herkenning en ook omgekeerd biedt de virtuele winkel kansen om een nieuwe winkelbeleving te introduceren die later ook overgenomen kan worden in de fysieke winkels. Daarmee vervagen de grenzen van de fysieke en digitale wereld”, aldus Boers.

    Deuren altijd open

    Anders dan de fysieke winkels is de KPN virtuele winkel niet beperkt in openingstijden. De winkel is 7/7 24 per dag open voor bestaande en nieuwe klanten. “En waar de fysieke winkeldeuren in de winter dicht gaan om energie te besparen, staan de deuren van de virtuele winkel altijd wagenwijd open.”

    Benieuwd? https://www.kpn.com/virtuelewinkel of bezoek de virtuele winkel op virtuelewinkel.kpn.com

    Gerelateerd

    Vorige artikelTelefoon en e-mail in Duitsland nog altijd de belangrijkste communicatiekanalen
    Volgende artikel Epatra Benelux met eerste Smart Office Event op 1 september

    Gerelateerde berichten

    Vandaag start de 3,5 GHz 5G veiling, wat gaat er veranderen? Uitspraak rechtbank opent weg veiling 5G 3,5 GHz band

    Nederland koploper in Europese 5G-ervaring, ondanks late start

    Punkt en Gigaset bundelen krachten voor Europese productie smartphones

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!