Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Connexie»KPN opent virtuele winkel
Connexie

KPN opent virtuele winkel

24 augustus 20232 Min leestijd
Vandaag opent KPN de allereerste virtuele winkel. Via het scherm of de VR bril krijgen bezoekers dezelfde beleving als in de winkel maar dan vanuit huis. In de allernieuwste winkel kun je virtueel rondlopen, de nieuwste toestellen bekijken met augmented reality en staan virtuele KPN medewerkers klaar voor advies aan consumenten en zakelijke klanten.
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Vandaag opent KPN de allereerste virtuele winkel. Via het scherm of de VR bril krijgen bezoekers dezelfde beleving als in de winkel maar dan vanuit huis. In de allernieuwste winkel kun je virtueel rondlopen, de nieuwste toestellen bekijken met augmented reality en staan virtuele KPN medewerkers klaar voor advies aan consumenten en zakelijke klanten.

Of je het nieuwste model smartphone wil bekijken, een vraag hebt over je abonnement of advies wil over thuiswerkplekken in de cloud, in de virtuele winkel kan het gewoon online in een echte winkelbeleving, anders dan de bestaande webshop. “Waar onze app en webshop meer gericht zijn op directe transacties, draait het bij de (virtuele) winkel ook om beleving”, licht Martin Boers, VP Retail van KPN toe. De virtuele winkel past in de  digital-first benadering van KPN en daarin speelt beleving een steeds grotere rol. “Het doel is om te ontdekken hoe de nieuwste technologieën zoals Virtual en Augmented Reality het beste kunnen worden toegepast in het contact met onze klanten en welke impact ze hebben op de klantbeleving.”

De opening van de virtuele winkel biedt de bekende winkelervaring op een digitale manier. Op basis van feedback van klanten zal de winkel verder ingericht en geoptimaliseerd worden. “Door te luisteren naar de feedback van klanten, zal KPN voortdurend blijven verbeteren en innovatieve oplossingen bieden die de digitale ervaring naar een hoger niveau tillen.”

Opvallende gelijkenis

De virtuele winkel ziet er hetzelfde uit als de bestaande winkels en de onlangs geopende experience stores in Eindhoven en Amsterdam. “Daarmee ontstaat voor klanten een gevoel van herkenning en ook omgekeerd biedt de virtuele winkel kansen om een nieuwe winkelbeleving te introduceren die later ook overgenomen kan worden in de fysieke winkels. Daarmee vervagen de grenzen van de fysieke en digitale wereld”, aldus Boers.

Deuren altijd open

Anders dan de fysieke winkels is de KPN virtuele winkel niet beperkt in openingstijden. De winkel is 7/7 24 per dag open voor bestaande en nieuwe klanten. “En waar de fysieke winkeldeuren in de winter dicht gaan om energie te besparen, staan de deuren van de virtuele winkel altijd wagenwijd open.”

Benieuwd? https://www.kpn.com/virtuelewinkel of bezoek de virtuele winkel op virtuelewinkel.kpn.com

Gerelateerd

Vorige artikelTelefoon en e-mail in Duitsland nog altijd de belangrijkste communicatiekanalen
Volgende artikel Epatra Benelux met eerste Smart Office Event op 1 september

Gerelateerde berichten

Doek valt definitief voor BCC

BCC aan de rand van de afgrond

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!