Infopact, leverancier van zakelijke IP-communicatieoplossingen, heeft Vast-Mobiel Integratie gelanceerd. Met deze oplossing voorziet zij in de groeiende vraag naar oplossingen voor mobiel werken en helpt zij resellers over een relevant aanbod te beschikken.
De nieuwe dienst maakt het voor ondernemers in het MKB mogelijk om maximale telefonische bereikbaarheid te realiseren voor een vast bedrag per werkplek. Vast-Mobiel Integratie van Infopact is beschikbaar in combinatie met Telefonie in de Cloud, maar kan ook eenvoudig worden gecombineerd met bestaande telefooncentrales. Alle functionaliteiten van de vaste telefonieomgeving zijn hiermee voortaan ook mobiel beschikbaar.
Betrouwbaar en flexibel
Vast-Mobiel Integratie van Infopact loopt via het netwerk van Vodafone en maakt plaatsonafhankelijk werken mogelijk. Inkomende vaste en mobiele gesprekken kunnen via ieder gewenst device worden beantwoord. Gebruikers bepalen daarnaast zelf met welk nummer zij uitbellen. De dienst wordt geleverd via een simkaart, gebruikers hoeven dus geen applicatie te installeren. Ook is het mogelijk om één voicemailbox voor zowel vaste als mobiele nummers in te richten. Dankzij de beschikbaarheid van rapportages, waarin sturingsinformatie rondom vaste en mobiele telefonie is opgenomen, krijgen ondernemers inzicht in het telefonieverkeer en kunnen zij waar nodig hun organisatie bijsturen en een maximale telefonische bereikbaarheid realiseren.
Ondernemers helpen
Gerard Bergsma, commercieel directeur van Infopact: “Wij vinden het belangrijk dat onze partners over de juiste middelen beschikken om de telefonieomgeving bij klanten optimaal in te inrichten. Zij hebben de belangrijke taak om ondernemers te helpen bij het waarborgen van een goede bereikbaarheid en effectieve communicatie. Om deze handvatten aan te kunnen reiken, organiseren we in september diverse kick-off events waar telecom- en IT-resellers op de hoogte worden gebracht van alle voordelen en functionaliteiten van deze nieuwe oplossing. Met Vast-Mobiel Integratie hebben onze partners alles in huis om optimale telefonische bereikbaarheid te realiseren bij hun klanten. Hiermee helpen ze ondernemers om in te spelen op de groeiende klantverwachtingen rondom hun bereikbaarheid.”