Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Mitel optimaliseert Contact Center-portfolio
    Telecom

    Mitel optimaliseert Contact Center-portfolio

    3 juli 20152 Min leestijd
    mitel-optimaliseert-contact-center-portfolio
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Consumenten gebruiken voor interactie steeds vaker digitale kanalen zoals e-mail, web chat en  social media. Continue verbeteringen van omni-channel mogelijkheden zijn daarom essentieel. Dit geldt ook voor workforce optimization tools die regelen hoe de diverse kanalen zo efficiënt mogelijk worden afgehandeld en ingepland. Het vernieuwde contact center-portfolio van Mitel voorziet hierin.

    De oplossingen uit het MiContact Center-portfolio zijn uit de cloud, op locatie of als combinatie van deze twee (hybride) te implementeren.

     

    MiContact Center Solidus

     

    Het MiContact Center-portfolio is op verschillende punten uitgebreid en verbeterd. Bij de ontwikkeling van de nieuwe versie van MiContact Center Solidus draait alles om klantenservice, flexibilteit, efficiëntie, openheid en integratie. Zo zijn er diverse nieuwe mogelijkheden toegevoegd en bestaande opties verbeterd om de omni-channel klantervaring te optimaliseren. Denk aan de ondersteuning van de op dit moment beschikbare e-mailplatformen, social media, video en andere te integreren kanalen. Afspraakbeheer, scheduling, self-service applicaties en automatisering van repeterende zaken (afspraakherinneringen, waarschuwingen en meldingen),  zorgen ervoor dat contact center agenten zich kunnen richten op meer specialistiche zaken. Hierdoor neemt niet alleen de service richting klanten toe, maar verbetert ook de efficiëntie. Daarnaast zijn er verdere stappen genomen in platform-onafhankelijkheid waardoor MiContact Center Solidus te gebruiken is in combinatie met niet-Mitel-platformen zoals de Cisco-telefonieplatformen. Officiële ondersteuning van andere call managers volgt in volgende versies.

     

    Functionaliteit overige MiContact Center-modules

     

    Naast de volledig nieuwe versie van MiContact Center Solidus, zijn andere modules van het MiContact Center-portfolio uitgebreid en verbeterd. Zo is MiContact Center Enterprise Edition schaalbaarder geworden en de omni-channel klantervaring geoptimaliseerd. Daarnaast is workforce optimization naast spraak uitgebreid naar alle multi-mediakanalen. De nieuwste versie van MiContact Center Outbound bevat een volledige suite outbound dialing-mogelijkheden (preview, progressive, power, predictive) gecombineerd met een uitgebreid scripting tool. Zo is het nu mogelijk de nummerpresentatie dynamisch per campagne aan te passen, is call recording geïntegreerd en is de betrouwbaarheid verhoogd door redundantie van de outbound-oplossing.

     

    Uitbreiding partnerecosysteem

     

    Naast nieuwe en verbeterde mogelijkheden van Mitels contact center-portfolio, is het workforce management-aanbod uitgebreid met de oplossingen van Teleopti. Door deze partnerovereenkomst is het mogelijk een veel bredere markt te adresseren met de specifieke wensen en eisen rondom workforce optimization.

    Gerelateerd

    omni-channel
    Vorige artikelInfopact vergroot aanbod voor resellers met Vast-Mobiel Integratie
    Volgende artikel Cloud Communications – De Trends

    Gerelateerde berichten

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!