Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»Helder Telecom & ICT voegt The Voice of O365 toe aan portfolio
Telecom

Helder Telecom & ICT voegt The Voice of O365 toe aan portfolio

21 juli 20172 Min leestijd
helder-telecom-ict-voegt-the-voice-of-o365-toe-aan-portfolio
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Helder Telecom & ICT, gevestigd in Waalwijk, selecteert The Voice of O365 als aanvulling op haar bestaande hosted-diensten. Microsoft Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers zijn hierdoor in staat om Skype for Business Online als volwaardige telefooncentrale in de Cloud in te zetten.

The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 (Business premium, E3 en E5 plan) gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de Cloud.

The Voice of O365, geleverd door SoftApp-ditribution, voegt PSTN-toegang toe aan Office 365. Hierdoor is het, met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365), mogelijk te telefoneren precies zoals men dat met zijn huidige telefooncentrale of hosted voice telefoniedienst gewend is. Door het toevoegen van The Voice of O365 licentie beschikt de gebruiker over fundamentele gesprekscontrole-taken zoals: het plaatsen en ontvangen van telefoonoproepen, het intern of extern doorverbinden van gesprekken (met of zonder aankondiging), het gesprek in de wacht zetten et cetera.

Een nieuwe kijk op telefonie

Dimmen Wesdijk, algemeen directeur van Helder Telecom & ICT zegt over deze samenwerking: “Wij zijn continu op zoek naar manieren om telefonie en werken eigentijds en flexibel aan te bieden aan klanten. The Voice of O365 geeft een nieuwe kijk op telefonie. Deze visie stelt ons in staat om klanten te laten profiteren van telefonie in de Cloud; gedeeltelijk gebruikmakend van bestaande applicaties. The Voice of O365 breidt de mogelijkheden van Office 365 uit. Hiermee wordt enerzijds de waarde van O365 versterkt en anderzijds de bestaande bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX of hosted telefooncentrale) overbodig gemaakt. Deze applicatie is voor ons om die reden een logische toevoeging.”

Jeroen André de la Porte, CEO SoftApp-distribution vult aan: “Wij zijn zeer verheugd een samenwerking met Helder Telecom & ICT aan te mogen gaan. Helder is professioneel, servicegericht en maakt het mogelijk dat klanten met hun leveranciers, het thuisfront en hun collega’s bereikbaar zijn, vanaf ieder willekeurig apparaat en op iedere gewenste locatie en tijdstip.”

“The Voice of O365 biedt naast PSTN-toegang ook de mogelijkheid tot het gebruik van hosted Contact Center software, PC Bedienpost software en Mobile Presence software waardoor Skype for Business online als volwaardige PABX-vervanger’ aangemerkt mag worden.”

Gerelateerd

Vorige artikelOvername Citocom door Trends ICT Groep
Volgende artikel Voiceworks introduceert nieuw platform Coligo

Gerelateerde berichten

Schade door connectiviteitsproblemen loopt in miljarden

Bedrijfsleven ervaart forse schade door connectiviteitsproblemen

Avaya gaat wereldwijd UC verzorgen voor G-Star RAW

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!