Dat Reuver een logische keuze is als nieuwe directeur, blijkt wel uit zijn werkervaring. Ooit begonnen bij Xerox en vervolgens ervaring opgedaan bij Mercuri International. In de rol als Commercieel Directeur bij Unamic/HCN kwam hij in aanraking met de contactcenter branche. De laatste 5 jaar is Reuver actief geweest bij Teleperformance en werd zijn ervaring uitgebreid op het gebied van digitale transformaties, customer experience en customer journeys. Met zijn brede achtergrond is hij de aangewezen persoon om Frontline nog verder te laten groeien.
Geweldige mogelijkheden
Frontline houdt zich bezig met het ontwerpen, implementeren en beheren van contact center oplossingen. De sterk groeiende onderneming geeft hier samen met partners zoals Genesys enVerint succesvol invulling aan en wordt door hun jarenlange ervaring inmiddels ook breed in de markt herkend.
Marcel Reuvers: “Afgelopen jaar is er door verschillende partijen interesse getoond in Frontline. Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid, klanten geven ons gemiddeld een 8,4, heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf. Wij wilden dat de nieuwe directeur ervaren en professioneel is en oog voor de klanten en medewerkers heeft. Wij hebben een weloverwogen keuze gemaakt en we hebben er alle vertrouwen in dat Hans met zijn brede achtergrond dit geweldig gaat doen.”
Hans Reuver: “Als nieuwe algemeen directeur van Frontline ben ik erg enthousiast over het vertrouwen dat mij is gegeven. Het is een prachtig bedrijf met een uitgebreid portfolio en goede gekwalificeerde medewerkers dat geweldige mogelijkheden biedt. Na de kennismakingen met de klanten en partners, richt ik mij de komende tijd op het verder verbeteren van de klanttevredenheid en de groei van de organisatie.”