Op 9 mei opent Meta de Meta Store op de campus in Burlingame, Californië, om Portal, Ray-Ban Stories en Quest 2 te ontdekken en persoonlijk uit te proberen -. Gelijktijdig is een winkeltabblad toegevoegd aan meta.com, waardoor het eenvoudiger wordt om alle hardwareproducten op één plek online te kopen.
Via interactieve demo’s kan de bezoeker met Portal videogesprekken voeren met winkelmedewerkers, ontdekken hoe Ray-Ban Stories je kan helpen aanwezig te blijven in de wereld om je heen, en de magie van VR ontdekken met een unieke meeslepende Quest 2 demonstratie. at je dingen ophaalt.
“Als mensen de technologie eenmaal ervaren, kunnen ze er meer waardering voor krijgen.”, stelt Martin Gilliard, hoofd van Meta Store
Stap binnen in de Meta Store en ontdek hoe Ray-Ban Stories je helpen herinneringen vast te leggen en te delen zonder je uit het moment te halen. En u kunt een scala aan stijl-, kleur- en lensvariaties proberen om de perfecte pasvorm voor u te vinden. Je kunt Portal ook bekijken in een speciale demoruimte. Eenmaal binnen kun je een videogesprek voeren met een winkelmedewerker om de mogelijkheden volledig te verkennen, Smart Camera in actie te zien en te spelen met functies zoals Story Time.
De Meta Store beschikt ook over een interactieve Quest 2-displaywand, zodat je de hardware, de accessoires en de uitgebreide inhoud die vandaag beschikbaar is, kunt verkennen. Last but not least is onze meeslepende Quest 2-demoruimte, waar je Beat Saber, GOLF+, Real VR Fishing of Supernatural kunt proberen op een groot, kamerbreed gebogen LED-scherm dat laat zien wat je in de headset ziet. Je krijgt ook een mixed reality-clip van 30 seconden van je demo-ervaring die je kunt delen.
Met ongeveer 500 vierkante meter is de Meta Store relatief klein. “Het was belangrijk voor ons om de eerste Meta Store te lanceren in de buurt van het hoofdkantoor van Reality Labs, waar ze helpen bij het bouwen van de metaverse.
“Het hebben van de winkel hier in Burlingame geeft ons meer mogelijkheden om te experimenteren en de klantervaring centraal te houden in onze ontwikkeling. Wat we hier leren, zal helpen bij het bepalen van onze toekomstige retailstrategie.”