Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Nieuwe producten - diensten»Dean One lanceert de UCC-dienst Cisco Webex voor zakelijke gebruikers
Nieuwe producten - diensten

Dean One lanceert de UCC-dienst Cisco Webex voor zakelijke gebruikers

31 maart 20214 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Dean One heeft zijn zakelijke telefoniedienst Horizon uitgebreid met de all-in-one Unified Communications & Collaboration (UCC) van Cisco Webex. Cisco Webex is volledig geïntegreerd met de bestaande Horizon-telefonie oplossing. Het resultaat is de meest complete UCC-oplossing voor de zakelijke gebruiker die altijd op de meest efficiënte manier wil communiceren en samenwerken, vanaf iedere locatie, altijd en vanaf ieder device.

Dean One – de snelgroeiende telecom- en internetprovider voor de zakelijke markt en onderdeel van Gamma Communications – is hiermee één van de eerste partijen in Nederland die het Cisco Webex UCC-platform beschikbaar stellen via het reseller-kanaal voor gebruik door kleine en middelgrote bedrijven. 

Door het toevoegen van Cisco Webex voorziet Horizon in één enkele, veilige omgeving om gemakkelijk contact te hebben en samen dingen voor elkaar te krijgen. Waar je ook bent, wanneer je maar wilt en welk apparaat je ook maar voorhanden hebt. Via de app of in de browser, en volledig geïntegreerd met de bestaande telefonieoplossing. De oplossing is erg gemakkelijk te gebruiken door de intuïtieve interface. De integratie met de Horizon-telefonie oplossing van de klant gaat zonder ingewikkelde koppelingen. Gebruikersbeheer en bereikbaarheidsinstellingen worden afgehandeld via de gebruiksvriendelijke portal. 

De oplossing is bovendien betrouwbaar en veilig. De dienst wordt beheerd vanuit het eigen netwerk van Dean One en geleverd vanuit zijn eigen datacenters (4x keer redundant). Dit maakt bedrijven onkwetsbaar bij calamiteiten met hun eigen installaties. De verbindingen, dataopslag en communicatie voldoen aan de laatste security standaarden, zoals end-2-end encryptie van zowel video-als audioverkeer. 

“Covid-19 heeft de adoptie van online werken enorm versneld. Er is echter een wildgroei ontstaan van losse oplossingen voor videovergaderen en het delen van bestanden. Bedrijven zijn nu toe aan de volgende stap: communiceren en samenwerken op één enkel platform waarin alle communicatiekanalen, zoals e-mail, vaste en mobiele telefonie, video en chat zijn geïntegreerd, liefst met hun bestaande telefonie oplossing.

Leveranciers wordt nu gevraagd om organisaties te ondersteunen die opeens sterk gedecentraliseerd zijn gaan werken. Wij zijn daarom erg enthousiast over de uitbreiding van onze oplossingen met Cisco Webex. Cisco Webex loopt voorop in innovatie en bewezen betrouwbaarheid van de technologie. Doordat alle communicatie (aanwezigheid, zakelijk bellen, chatten, videobellen, vergaderen, informatie delen) overal, altijd en op elk apparaat mogelijk is, nemen de productiviteit en het werkplezier van de gebruikers aanzienlijk toe.” Dat zegt Gerben Wijbenga, CEO Gamma Communications Benelux.

In feite is de oplossing geschikt voor elke onderneming, klein of groot. Uit recent onderzoek van de Cavell Group blijkt dat UCC met name geschikt is voor bedrijven met een duidelijke behoefte aan verbetering van de bedrijfsprocessen en de klantbeleving. ”Het onderzoek van de Cavell Group wijst uit dat in de Benelux de adoptie van thuiswerken het grootst is in de categorie van 50 tot 250 medewerkers. Daar liggen voor resellers en business partners momenteel de grootste kansen. De markt zal de komende jaren hard doorgroeien. Samen met onze partners zijn we uitstekend gepositioneerd om daar een belangrijke rol in te spelen,” aldus Wijbenga.

Martin van Dijk, Product Manager bij Dean One: “Wij hanteren het ‘one-license-fits-all’ principe. Dit betekent dat de gebruiker geen extra licenties voor het gebruik van de Webex-app hoeft aan te schaffen. De out-of-the-box integratie met hun telefonieoplossing is van grote waarde voor de klant. Daardoor zijn onze partners in staat hun klantrelatie nog verder te verdiepen en te versterken.” 

Over Dean One

Dean One is één van de vier labels binnen de organisatie Gamma Communications Benelux, onderdeel van de beursgenoteerde onderneming Gamma Communications plc. Het bedrijf onderscheidt zich met innovatieve oplossingen, een uitstekende service en een snelgroeiend partnerkanaal. De oplossingen zijn gebouwd op de innovatieve en betrouwbare technologie van onder meer Broadsoft, Oracle en Webex. 

Kijk voor meer informatie op https://deanone.nl.

Over Gamma Communications Benelux 

Gamma Communications Benelux (voorheen DX Groep) maakt deel uit van Gamma Communications plc. Net als de moedermaatschappij biedt de gelijknamige Benelux-dochter met de vier labels Dean One, gnTel, Nimsys en Schiphol Connect een breed palet aan oplossingen voor bedrijfscommunicatie en collaboratie. 

Gerelateerd

Vorige artikelConsumenten kiezen KPN als meest duurzame telecommerk
Volgende artikel BusinessCom officieel Atos Unify distributeur in de Nordics

Gerelateerde berichten

EPOS, het wereldwijde premium audio- en videomerk, heeft de IMPACT 1000 gelanceerd - een on-ear, toekomstbestendige Bluetooth-headset. De IMPACT 1000-serie is de eerste headset die is ontworpen om de uitdagingen van een gesprek in een rumoerige kantooromgeving aan te gaan.

Minder vermoeide hersenen met de IMPACT 1000-headsets van EPOS

Nothing brengt tweede smartphone op de markt

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!