Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»De klant is tevreden, maar ClearVox blijft investeren in eigen platform
Telecom

De klant is tevreden, maar ClearVox blijft investeren in eigen platform

12 januari 20234 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Eerder dit jaar spraken we uitgebreid met Nick de Haas over alle nieuwe ontwikkelingen binnen ClearVox. Zoals de vernieuwde app en de verdere uitbouw van ClearVox Nexxt. De afgelopen periode hebben Nick en zijn ontwikkelteam niet stil gezeten, tijd voor een update. 

Nick: “Begin dit jaar is de ClearVox Nexxt App gelanceerd. De afgelopen tijd is een aantal nieuwe mogelijkheden toegevoegd. Zo is de contactpersonen synchronisatie verbeterd en hebben we automatische 4G-WiFi schakeling ingebouwd. Ook hebben de functie Routerschakelingen toegevoegd, waarmee je vanuit de app de telefooncentrale kunt aansturen. Zo kun je de bedrijfsrouteringen schakelen, bijvoorbeeld als het bedrijf ad-hoc anders bereikbaar moet zijn of klanten een ander bandje moeten horen. Dat kan ook als je onderweg bent. Andere toevoegingen aan de App zijn statistieken en een duidelijke online status. Daarnaast is de bereikbaarheid significant verbeterd. “Daar hebben we heel hard aan gewerkt”, stelt Nick.  

We gaan voor de tien

Maar stilstaan doet ClearVox zeker niet. Andere toevoegingen staan voor 2023 op stapel, zoals wachtrijen. Straks kun je via de app gemakkelijk in- en uit loggen binnen de wachtrij, waar je ook bent. Daarnaast heb je diverse wachtrij inzichten om nog efficiënter te kunnen werken.
“Met wat we bereikt hebben maken we klanten heel blij. We kunnen zeggen dat onze app klaar is om te doen wat ervan verwacht wordt. Kortom, we zijn heel tevreden, maar we geven ons nooit een tien. We moeten klaar staan voor verbeteringen. En daar werken we voortdurend aan. Op de achtergrond zijn we druk bezig met extra integraties zoals web-chat en Bots integraties die klanten op veel fronten kunnen helpen. Verder betrekken we de partners bij de verdere ontwikkeling van de app, dat vinden we erg belangrijk. Zij hebben veel meer gevoel bij de eindklant, wat missen zij nog om met ons naar de tien te gaan? Hun beste ideeën gaan we ook daadwerkelijk ontwikkelen, we doen het immers ook samen. 

Klantrelatie voor de lange termijn

Cruciaal is ook de uitbreiding van de API-marketplace om meer slimme integraties te realiseren, benadrukt Nick. Niet onbelangrijk, want ClearVox besteedt veel aandacht aan het aanbieden van goede API koppelingen in de eigen portal. “Het goed inhaken op API’s scheelt ons én de partner tijd en capaciteit. En we liften mee op een goed bestaand product van een ander. Maar we moeten wel zorgen dat het allemaal klopt met elkaar. Dus echt alles op één plek beheren. En, hoe intelligenter de oplossingen van de integratiepartners zijn, des te mooier de oplossingen we kunnen bieden.” 

Nick tot slot: “De fundering is goed. Ons platform is nóg stabieler geworden. De ontwikkelingen gaan niet altijd zo snel als we willen, maar daardoor hebben we wel meer tevreden partners. We moeten immers zorgen dat partners en hun klanten het gevoel hebben dat we goed bezig zijn voor de lange termijn. We zien dat ClearVox zo makkelijk voor ze is, dat eindklanten veel ook zelf kunnen doen. Dat zorgt ervoor dat eindklanten het leuk vinden om met ClearVox te werken en ook ambassadeurs worden. Als ik kijk wat wij doen met 8 developers, kan ik alleen maar trots zijn. En met 75.000 gebruikers kun je wel zeggen dat we goede stappen zetten. Ik kijk ook altijd naar hoeveel klanten afhaken. Dat komt nauwelijks voor. En dat geeft me een goed gevoel. Dat we bouwen aan iets waar mensen blij mee zijn en dat ze daardoor ook echt voor de lange termijn bij ons blijven.” 

Feestdagen op komst, opgelet! 

Omdat het bijna kerst is, heeft Nick een aardig voorbeeld van de werking van ClearVox Nexxt. “Bijna iedere partner kent wel de situatie dat klanten op 24 december om 16:00 bellen, help, staat het bandje wel actief morgen? Met ClearVox Nexxt heeft de klant de touwtjes in handen. 

De ClearVox Nexxt app (IOS en Android) 

  • Nog gebruiksvriendelijker 
  • Betere bereikbaarheid 
  • Nieuw design 
  • 4G/5G/Wifi overschakeling 
  • Vernieuwd videobellen 
  • Verbindingsindicator 

ClearVox Nexxt  

  • Een uniforme communicatiesoftware t.b.v. hardware, hosted en VMware 
  • Eenvoudig in te richten en te configureren 
  • Uitgebreide marketplace 
  • Ontwikkeld met partners 
  • Overal toegankelijk 
  • Gebruiksvriendelijke interface 
  • Vooruitstrevend en onafhankelijk 
  • Werkt met Mitel, Yealink, Gigaset en Panasonic 
  • VaMo integratiemogelijkheden 

Gerelateerd

Vorige artikelEIB financiert satellietprogramma SES
Volgende artikel Heeft het traditionele IT-bedrijf nog toekomst?

Gerelateerde berichten

Petra Claessen (BTG) benoemd in Europees bestuur EUWENA

De Papieren Generaal

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!