Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Mobility»BST Group bedankt klanten met winkans tweedaagse stedentrip naar Rome
Mobility

BST Group bedankt klanten met winkans tweedaagse stedentrip naar Rome

2 april 20192 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Iedere klant die tussen 1 april en 31 mei voor € 500,- excl. BTW aan Jabra-producten afneemt, krijgt hierbij een fles Italiaanse Prosecco cadeau. Wanneer zij daarnaast éénmalig hun contactgegevens achterlaten, maken ze bovendien kans op een tweedaagse reis naar de hoofdstad van Italië.

Ontzorgen

Ontzorgen van ondernemers op het gebied van telecom gaat tegenwoordig overigens verder dan het leveren van een goede headset. BST Group werkt op communicatiegebied al meer dan 30 jaar intensief samen met fabrikanten zoals Jabra en tot grote tevredenheid van klanten. Maar goede communicatie leveren vergt soms meer, stelt algemeen directeur Astrid van Beek-Littooij van BST Group. Meedenken met de klant en maatwerk leveren is dan ook waar de communicatiespecialist zich mee onderscheidt.

“We willen onze klanten bedanken met de actie die we in samenwerking met Jabra aanbieden. Maar wat we doen, gaat veel verder. Wij kijken samen met onze klanten hoe we hun communicatie-omgeving kunnen optimaliseren. En dat heeft lang niet altijd met technologie te maken.”

Aanpak geluidshinder

Een bekend voorbeeld is geluidshinder in een kantoortuin, of een galm die een goed telefoongesprek hindert. De negatieve impact is vaak veel groter dan je denkt, stelt Van Beek-Littooij. “Mensen die hun klanten niet verstaan, moeten soms opnieuw moeten bellen vanaf een andere plek. Je kunt er zelfs klandizie door verliezen.”

Daarom gaat BST langs bij klanten, om te kijken of er behalve headsets voor eenvoudige communicatie meer nodig is om die communicatie te optimaliseren. Dat kan bijvoorbeeld het afstemmen van een headset zijn op een medewerker met gehoorproblemen. Maar het kan ook het installeren van wand- of plafondpanelen zijn om de akoestiek te verbeteren.

Onderscheiden

“Het gaat dus om het volledig ontzorgen van een klant op het gebied van telecom”,  benadrukt Van Beek-Littooij. “Het leveren van een headset of ander communicatiemiddel is vaak pas het begin. Aan de ene kant is het helaas bij veel aanbieders ook het einde. Aan de andere kant is dit iets waarmee wij ons weten te onderscheiden.”

Gerelateerd

Vorige artikelOmzet T-Mobile en Tele2 samen evenaart omzet Vodafone in 2018
Volgende artikel Authenticatie cruciaal in goed gebruik smartphone

Gerelateerde berichten

Nokia biedt oplossing voor missiekritische communicatie met drones

Nieuw initiatief verbindt senior IT’ers en opdrachtgevers

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!