Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Mobility»BST Group bedankt klanten met winkans tweedaagse stedentrip naar Rome
    Mobility

    BST Group bedankt klanten met winkans tweedaagse stedentrip naar Rome

    2 april 20192 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Iedere klant die tussen 1 april en 31 mei voor € 500,- excl. BTW aan Jabra-producten afneemt, krijgt hierbij een fles Italiaanse Prosecco cadeau. Wanneer zij daarnaast éénmalig hun contactgegevens achterlaten, maken ze bovendien kans op een tweedaagse reis naar de hoofdstad van Italië.

    Ontzorgen

    Ontzorgen van ondernemers op het gebied van telecom gaat tegenwoordig overigens verder dan het leveren van een goede headset. BST Group werkt op communicatiegebied al meer dan 30 jaar intensief samen met fabrikanten zoals Jabra en tot grote tevredenheid van klanten. Maar goede communicatie leveren vergt soms meer, stelt algemeen directeur Astrid van Beek-Littooij van BST Group. Meedenken met de klant en maatwerk leveren is dan ook waar de communicatiespecialist zich mee onderscheidt.

    “We willen onze klanten bedanken met de actie die we in samenwerking met Jabra aanbieden. Maar wat we doen, gaat veel verder. Wij kijken samen met onze klanten hoe we hun communicatie-omgeving kunnen optimaliseren. En dat heeft lang niet altijd met technologie te maken.”

    Aanpak geluidshinder

    Een bekend voorbeeld is geluidshinder in een kantoortuin, of een galm die een goed telefoongesprek hindert. De negatieve impact is vaak veel groter dan je denkt, stelt Van Beek-Littooij. “Mensen die hun klanten niet verstaan, moeten soms opnieuw moeten bellen vanaf een andere plek. Je kunt er zelfs klandizie door verliezen.”

    Daarom gaat BST langs bij klanten, om te kijken of er behalve headsets voor eenvoudige communicatie meer nodig is om die communicatie te optimaliseren. Dat kan bijvoorbeeld het afstemmen van een headset zijn op een medewerker met gehoorproblemen. Maar het kan ook het installeren van wand- of plafondpanelen zijn om de akoestiek te verbeteren.

    Onderscheiden

    “Het gaat dus om het volledig ontzorgen van een klant op het gebied van telecom”,  benadrukt Van Beek-Littooij. “Het leveren van een headset of ander communicatiemiddel is vaak pas het begin. Aan de ene kant is het helaas bij veel aanbieders ook het einde. Aan de andere kant is dit iets waarmee wij ons weten te onderscheiden.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelOmzet T-Mobile en Tele2 samen evenaart omzet Vodafone in 2018
    Volgende artikel Authenticatie cruciaal in goed gebruik smartphone

    Gerelateerde berichten

    Gatehouse-Satcom

    Gatehouse Satcom en Druid Software gaan samenwerken om satellietcommunicatie te verbeteren

    CapX Nederland neemt voorsprong met unieke oplossing; Private 4G en 5G Radio in één

    CapX Nederland neemt voorsprong met unieke oplossing; Private 4G en 5G Radio in één

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!