Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Contactcenters»Avaya en Alcatel-Lucent Enterprise gaan strategisch partnerschap aan
    Contactcenters

    Avaya en Alcatel-Lucent Enterprise gaan strategisch partnerschap aan

    31 maart 20223 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Avaya  en Alcatel-Lucent Enterprise  gaan een strategisch partnerschap aan. Dankzij de samenwerking zullen de Composable Enterprise Soluitions binnen Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) beschikbaar zijn voor het wereldwijde klantenbestand van Alcatel-Lucent Enterprise (ALE). Verder kunnen klanten van Avaya voortaan gebruik maken van de netwerkoplossingen van ALE. Door de samenwerking krijgen ALE-klanten toegang tot Avaya OneCloud CCaaS, dat geavanceerde mogelijkheden biedt op het gebied van AI, identity management en beveiliging, Workforce Engagement Management (WEM) en klantenservice. Avaya gaat zijn klanten Digital Age Networking-oplossingen van ALE aanbieden. Deze oplossingen maken zowel bedrade als draadloze connectiviteit mogelijk met behulp van een geavanceerd cloudplatform. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de nieuwste IoT-analyses, digitale workflow, secure mobility en AI om het netwerk te automatiseren.

    “We zijn verheugd om samen te werken met Avaya om marktleidende CCaaS-mogelijkheden te leveren aan onze klanten en het marktbereik van onze Digital Age Networking-oplossingen uit te breiden”, zegt Jack Chen, CEO van ALE. “Dankzij de uitbreidbaarheid en flexibiliteit van het Avaya OneCloud CCaaS-platform kunnen we samenwerken met een ecosysteem van vooraanstaande partners en zo met Avaya betere customer experiences creëren waar onze klanten om vragen.”

    “We zijn enthousiast over de samenwerking met ALE en om Avaya OneCloud CCaaS beschikbaar te stellen voor hun wereldwijde netwerk van ruim een miljoen klanten en meer dan drieduizend partners, terwijl wij ons portfolio versterken met de netwerktechnologieën van ALE”, zegt Jim Chirico, President en CEO van Avaya. “Beide bedrijven vullen elkaar goed aan en dit partnerschap biedt zowel klanten van Avaya en ALE de kans om hun overstap naar de cloud te versnellen met eersteklas cloudtechnologie van twee toonaangevende spelers op het gebied van communicatie.”

    Zakelijke klanten over de hele wereld zullen in staat zijn om hun digitale transformatie te realiseren en de overstap naar de cloud te maken. Hierdoor kunnen zij hun eindklanten een unieke customer experience bieden en bovendien de employee experience verbeteren.

    “De toevoeging van ALE aan het OneCloud-ecosysteem illustreert de kracht van Avaya’s cloudaanbod. Maar het bewijst ook dat de composable infrastructuur die Avaya levert voor de Experience Economy een succesvolle strategie is”, zegt Zeus Kerravala, oprichter en principal analyst bij ZK Research. “ALE plukt de vruchten van Avaya’s ecosysteem van Experience Builders en het groeiende aantal klanten dat hulp nodig heeft bij de migratie naar de cloud. En de oplossingen van Avaya worden verbeterd met het Digital Age Networking-portfolio van ALE, inclusief zijn toonaangevende IoT-connectiviteitsoplossing. Het end-to-end IoT-beheer en het bredere portfolio van digitale bedrijfsnetwerken van ALE, in combinatie met het Avaya OneCloud Experience Platform biedt klanten van beide bedrijven unieke mogelijkheden om het toekomstige werken zelf vorm te geven, alle aspecten van hun bedrijven volledig te verbinden, de ‘everything customer’ te bedienen en succesvol te zijn in de Experience Economy.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelRealtime vertalen in de zorg tijdens videoconsult
    Volgende artikel EPOS introduceert Meeting Rooms Solutions voor hybride meetings

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!