Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Contactcenters»AudioCodes neemt conversational AI specialist Callverso over
    Contactcenters

    AudioCodes neemt conversational AI specialist Callverso over

    29 november 20212 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    AudioCodes neemt Callverso over, een leverancier van Conversational AI-oplossingen voor Contact Centers.  Callverso’s virtual agent oplossing (VICA) wordt met succes ingezet bij grote zorg-, nuts- en andere dienstverleners in Israël, waar het de uitvoering van complexe bedrijfstaken automatiseert, zoals het inplannen van medische afspraken en het betalen van rekeningen.

    Met deze overname voegt AudioCodes de Conversational AI-capaciteiten van Callverso toe aan AudioCodes portfolio van innovatieve contact center-oplossingen en Live CX-diensten die nu al hoogwaardige spraakconnectiviteit, work from home-oplossingen, contextuele click-to-call en spraakkanaalintegratie met chatbots omvatten.

    Versterken in contact centers
    “De overname van Callverso plaatst AudioCodes in een sterkere positie om de groeiende adoptie van conversational AI-diensten in contact centers te bedienen,” zegt Shabtai Adlersberg, President en CEO van AudioCodes. “De technologie en expertise van Callverso in het ontwikkelen en implementeren van conversationele AI-oplossingen zal een effectieve aanvulling zijn op het bestaande Voice.ai-aanbod van AudioCodes en een belangrijke rol spelen bij het moderniseren van contactcenteractiviteiten.”

    Makkelijk opschalen
    “CallVerso is een lange-termijn leverancier van Clalit, hun oplossingen worden ingezet in ons contact center en in 1600 Clalit klinieken, in  de afgelopen 8 jaar”, zegt Marko Gabay Directeur van service en marketing technologieën bij Clalit, de grootste gezondheidszorg dienstverlener in Israël, “we hebben VICA ingezet tijdens de vroege fasen van de COVID 19 pandemie om PCR-testen te coördineren en onze klanten te voorzien van testresultaten. VICA stelde ons in staat om de enorme toename van het aantal telefoontjes naar ons contactcenter efficiënt af te handelen en tegelijkertijd onze operationele kosten drastisch te verlagen.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelEricsson doet met overname cloudcommunicatie-specialist Vonage grootste overname ooit
    Volgende artikel Onderzoek Tutela wijst uit T-Mobile en Vodafone bieden beste mobiele ervaring en 5G-dekking

    Gerelateerde berichten

    EPOS lanceert IMPACT-700 serie voor contactcenters

    AI transformeert contactcenters, maar mens blijft cruciaal

    Talkdesk AI

    Talkdesk AI als fundament voor klantinteractie en innovatie

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 17
    17 juni - 19 juni

    TCCA Critical Communications World

    jun 19
    12:30 - 17:30 CEST

    Partner Event BusinessCom en Barracuda

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!