AudioCodes neemt Callverso over, een leverancier van Conversational AI-oplossingen voor Contact Centers. Callverso’s virtual agent oplossing (VICA) wordt met succes ingezet bij grote zorg-, nuts- en andere dienstverleners in Israël, waar het de uitvoering van complexe bedrijfstaken automatiseert, zoals het inplannen van medische afspraken en het betalen van rekeningen.
Met deze overname voegt AudioCodes de Conversational AI-capaciteiten van Callverso toe aan AudioCodes portfolio van innovatieve contact center-oplossingen en Live CX-diensten die nu al hoogwaardige spraakconnectiviteit, work from home-oplossingen, contextuele click-to-call en spraakkanaalintegratie met chatbots omvatten.
Versterken in contact centers
“De overname van Callverso plaatst AudioCodes in een sterkere positie om de groeiende adoptie van conversational AI-diensten in contact centers te bedienen,” zegt Shabtai Adlersberg, President en CEO van AudioCodes. “De technologie en expertise van Callverso in het ontwikkelen en implementeren van conversationele AI-oplossingen zal een effectieve aanvulling zijn op het bestaande Voice.ai-aanbod van AudioCodes en een belangrijke rol spelen bij het moderniseren van contactcenteractiviteiten.”
Makkelijk opschalen
“CallVerso is een lange-termijn leverancier van Clalit, hun oplossingen worden ingezet in ons contact center en in 1600 Clalit klinieken, in de afgelopen 8 jaar”, zegt Marko Gabay Directeur van service en marketing technologieën bij Clalit, de grootste gezondheidszorg dienstverlener in Israël, “we hebben VICA ingezet tijdens de vroege fasen van de COVID 19 pandemie om PCR-testen te coördineren en onze klanten te voorzien van testresultaten. VICA stelde ons in staat om de enorme toename van het aantal telefoontjes naar ons contactcenter efficiënt af te handelen en tegelijkertijd onze operationele kosten drastisch te verlagen.”