Genesys, aanbieder van oplossingen in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens CX17, het Europese customer experience event in Brussel, diverse partners onderscheiden met een award. Frontline ontvangt de award voor het werven van de meeste nieuwe klanten in Nederland.
Roger Beckand Verwee, senior account executive channels Benelux van Genesys: “Onze partner community is ongelooflijk belangrijk voor ons: hun kennis, ervaring en innovatief vermogen past goed bij dat van Genesys. Samen richten we ons op tevreden klanten die de beste customer experiences kunnen leveren. Dan is het mooi om één keer per jaar een aantal van deze partners in het zonnetje te mogen zetten.”
Frontline zorgde in 2016 voor de meeste nieuwe klanten voor Genesys in Nederland. Directeur Marcel Reuvers is dan ook enorm trots. “Al jaren zijn wij business partner van Interactive Intelligence en nu dus ook van Genesys. Onze focus en specialisatie maakt dat veel klantgericht organisaties kiezen voor de software van Genesys en de bijbehorende dienstverlening van Frontline. In Nederland zijn wij de partner met de meeste Genesys-klanten.” Het Genesys Customer Experience Platform bestaat uit drie, elkaar aanvullende oplossingen die buitengewone customer experience mogelijk maken voor organisaties van iedere omvang, ongeacht de voorkeur voor cloud-gebaseerde of onpremise oplossingen. Frontline is reseller partner voor PureConnect en PureCloud by Genesys.
Op de foto van links naar rechts: Friedbert Schuh, Willem Smit, Ramon Bakker, Marcel Reuvers, Roger Beckand Verwée en Kim de Boer.