Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Avaya lanceert nieuwe Cloud-oplossingen
    Telecom

    Avaya lanceert nieuwe Cloud-oplossingen

    5 juli 20173 Min leestijd
    avaya-lanceert-nieuwe-cloud-oplossingen
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Avaya introduceert Avaya Customer Engagement Cloud-oplossingen, een uitgebreid pakket geavanceerde diensten en functies die klantbetrokkenheid, -loyaliteit en -tevredenheid bevordert. Kern van de oplossing zijn Avaya Oceana, voor omnichannel customer engagement, en Avaya Breeze.

    De Customer Engagement Cloud-oplossingen bieden organisaties flexibiliteit en uitbreidbare functionaliteit die vereist zijn voor het integreren van nieuwe digitale technologieën, gebruikmakend van een portfolio hybride, publieke en private Cloud-diensten en ontwikkelingstools.

    Bedrijven in alle sectoren zijn zich sterk bewust van de noodzaak van digitale transformatie. Uit recent onderzoek blijkt dat 69,7% van alle bedrijven hun klantervaring de belangrijkste drijfveer vinden voor hun digitale strategieën is. Dat blijkt ook uit het wereldwijde succes van Avaya Oceana: de context-gestuurde, volledig geïntegreerde en eenvoudig aanpasbare customer-engagement-oplossing van Avaya, waarmee bedrijven bestaande en nieuwe technologieën eenvoudig kunnen inzetten om klanten en contactcenteragents een betere en plezieriger gebruikservaring te bieden.

    “Met Avaya Customer Engagement Cloud werkt Avaya aan oplossingen waarmee klanten en hun partners, hun klantenbeleving kunnen toesnijden op de behoeften van de hedendaagse digitaal-bewuste consument”, benadrukt David van den Berg, managing director Avaya Nederland. “Nu omnichannel-functionaliteit en de vraag naar flexibiliteit en intelligente analyse hun stempel drukken op de customer experience-markt, bieden Avaya’s Breeze- en Oceana-platforms naadloze ondersteuning voor alle kanalen, gerichte sturing aan de klantervaring en end-to-end context van de hele customer journey aan agents.”

    De nieuwe lancering van Avaya Oceana biedt de volgende features:

    *Agents krijgen de beschikking over een grafisch, chronologisch overzicht van de klanthistorie, als onderdeel van een krachtige, veelzijdige en actiegerichte interface, die extra kansen creëert voor upselling en herhaalverkoop.

    *Stevige basis voor groeiende digitale kanalen, met ondersteuning van Bots die sentiment, automatisering en analyses uitbreiden naar alle tekstkanalen, inclusief social media.

    *Klaar voor integratie met de nieuwste technologieën, zoals Virtual Reality. Avaya-partner EXP360 laat een klant rechtstreeks vanuit zijn VR-bril inbellen. De agent kan zien welke content de klant bekijkt en hem informeren en begeleiden door de virtuele wereld.

    *Faciliteer een vlekkeloze klantervaring door volledige interactie-context te bieden bij overgang van kunstmatige intelligentie naar intermenselijke, persoonlijke contacten.

    *Door toevoeging van Avaya Oceanalytics wordt een nauwkeuriger beeld van klantervaringen verkregen. Patronen en trends kunnen makkelijker herkend worden ter bevordering van persoonlijke dienstverlening.

    *Proactieve en persoonlijke inrichting van workflow-automatisering en meldingen die ondersteund kan worden met use cases in verticale sectoren, zoals gezondheidszorg, financiële dienstverlening, horeca, et cetera.

    *Betere integratie tussen Avaya Oceana en Salesforce Service Cloud, waarbij alle kanalen – digitaal, spraak, IT – via één agent-interface worden beheerd.

    *Verkrijg meer inzicht en overzicht en identificeer coaching- en eLearning-behoeften met Workforce Optimization-functionaliteit, geïntegreerd met Avaya Oceana Workspaces.

    Gerelateerd

    Vorige artikelGenesys beloont Frontline met partner award
    Volgende artikel Mitel neemt Toshiba UC Systems over

    Gerelateerde berichten

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    Axians en Odido Business werken samen aan mobiele bereikbaarheid op elke werkplek

    4G

    4G of 5G? That is the question

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    jun 17
    17 juni - 19 juni

    TCCA Critical Communications World

    jun 19
    12:30 - 17:30 CEST

    Partner Event BusinessCom en Barracuda

    jun 23
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Den Bosch

    jul 3
    Gehele dag

    Cloud Expo Beach Party 2025

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!