Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Overname - Merge»Zoom neemt informatieplatform voor personeel Workvivo over
    Overname - Merge

    Zoom neemt informatieplatform voor personeel Workvivo over

    14 april 20234 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Zoom is verheugd de overname van Workvivo aan te kondigen om het platform van Zoom uit te breiden en zijn klanten nieuwe manieren te bieden om werknemers geïnformeerd, betrokken en verbonden te houden.

    Workvivo, opgericht in 2017, biedt een  feature-rijk platform voor werknemerservaring, dat geavanceerde interne communicatie- en betrokkenheidstools, een sociaal intranet en een werknemersapp combineert, allemaal samengevoegd tot één centrale hub, die het hart vormt van het digitale ecosysteem van een bedrijf. Workvivo’s best-in-class aanbod heeft de afgelopen drie jaar een driecijferige groei doorgemaakt en wordt gebruikt en vertrouwd door honderden klanten over de hele wereld, van het MKB tot enkele van ’s werelds meest bekende merken, waaronder Liberty Mutual, Lululemon, Ryanair, Madison Square Garden en Wynn Resorts. 

    Het communicatie- en betrokkenheidsplatform voor werknemers biedt Zoom-klanten nieuwe manieren om werknemers geïnformeerd, betrokken en verbonden te houden in het huidige hybride werkmodel.

    Achter het werk staan arbeiders. Echte alledaagse mensen. Mensen die werken om te leven, leven niet om te werken. Mensen die behoefte hebben aan een gevoel van verbondenheid. Het is een eenvoudig concept dat vaak wordt vergeten omdat prioriteiten en eisen de werkdag overnemen.

     Nu het personeelsbestand er heel anders uitziet dan een paar jaar geleden, moeten leiders anders denken om talent te behouden en de bedrijfscultuur te behouden. Het personeelsbestand van vandaag is hybride en gedistribueerd – met mensen die thuis werken, op kantoor, op een afgelegen locatie, aan de frontlinie van een winkelvloer of magazijn, als piloot of stewardess in een vliegtuig, als verpleegster in een gezondheidskliniek of als alles daar tussenin. In werkelijkheid,70% van de Amerikaanse werknemers zijn eerstelijnswerkers. Het zijn mensen die zich verbonden willen voelen met hun collega’s en leiders, waar ze ook werken. Het betrekken van werknemers en het stimuleren van cultuur door middel van verbinding is niet langer een ‘nice to have’ – het is essentieel voor succes in de huidige zakelijke omgeving.

    “We zijn verheugd om het Workvivo-team te verwelkomen bij Zoom. De kracht van Workvivo’s platform voor werknemerservaring, met zijn robuuste communicatie- en betrokkenheidsaanbod in combinatie met het alles-in-één samenwerkingsplatform van Zoom, stelt organisaties in staat om het potentieel van hun werknemers volledig te ontsluiten en hun bedrijfscultuur te ontwikkelen in een hybride wereld”, aldus Kelly Steckelberg , chief financial officer bij Zoom. “Workvivo heeft de standaard gezet voor communicatie met werknemers en helpt bedrijven miljoenen werknemers wereldwijd te bereiken en te betrekken. Workvivo geeft prioriteit aan gebruiksgemak en eenvoud van ontwerp en biedt de beste gebruikerservaring die perfect past bij het DNA van Zoom.”

    “Zoom’s snelle innovatietempo en de aanhoudende toewijding om producten te bouwen met een mentaliteit waarbij de mens centraal staat, is de reden waarom we het meest enthousiast zijn om ons bij het team aan te sluiten”, aldus John Goulding, CEO en mede-oprichter van Workvivo. “Ons platform vervangt verouderde, onhandige interne communicatietools door een levendige, vertrouwde sociale ervaring en heeft een bewezen geschiedenis van ongeëvenaarde acceptatieniveaus. Met Zoom kunnen we samen geweldige dingen bouwen, teamwerk zinvoller maken en samenwerking uitbreiden tot buiten kenniswerkers, waardoor we werknemers kunnen bereiken die zich historisch gezien niet verbonden voelden met het bedrijf.”

    Workvivo op het scherm van een laptop en mobiele telefoon

    Met deze overname zet Zoom zijn evolutie voort om het beste end-to-end samenwerkingsplatform te bieden dat gericht is op het mogelijk maken van modern werk en het mogelijk maken van de digital-first werkplek.

    Na het sluiten van de transactie is Zoom van plan om de mogelijkheden van Workvivo in zijn platform op te nemen om een ​​best-in-class werknemerservaring te bieden . De oprichters van Workvivo, John Goulding en Joe Lennon, en het hele Workvivo-team, zullen een belangrijke rol spelen bij het aansturen van de innovatiestrategie voor werknemerservaring.

    De transactie zal naar verwachting in Q1 FY2024 worden afgerond. De voorwaarden van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

    Gerelateerd

    Vorige artikelCapX Nederland en Selcom BV van start met Selcom Academy in Rotterdam-Zuid
    Volgende artikel Phonehouse winkels stappen met A&C Systems in e-steps

    Gerelateerde berichten

    Detron en Zetacom samen verder als Esprit ICT

    Esprit ICT versterkt propositie digitale werkplek met overname Matrix

    Score Utica neemt telecomactiviteiten FIB over

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 10
    Gehele dag

    Yealink Roadshow

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!