Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»UC & C»Zoom lanceert Workspace Reservation voor hybride kantoren
UC & C

Zoom lanceert Workspace Reservation voor hybride kantoren

13 juli 20222 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) lanceert Workspace Reservation. Hiermee kunnen hybride teams kantoorwerkplekken reserveren, zien welke collega’s op kantoor werken en aanbevelingen ontvangen voor de beste werkplek om te reserveren. Workspace Reservation is vanaf eind juli beschikbaar.

Wereldwijd omarmen organisaties en werknemers hybride werk. Volgens een recente Zoom-enquête in samenwerking met Momentive geeft inmiddels 55% van de werknemers op afstand de voorkeur aan een hybride werkmodel, waarin ze zowel thuis als op kantoor werken. Dit betekent ook dat het perspectief op ‘het kantoor’ verandert, en dat organisaties kantoren en werkplekken zullen moeten uitrusten met flexibele oplossingen die hybride teams ondersteunen en de ‘afstand’ tussen kantoor en externe werkplek verkleinen. Workspace Reservation is hier een onderdeel van.

Deze nieuwste toevoeging aan het platform geeft teams de mogelijkheid om vooraf kantoorwerkplekken te reserveren, te zien wie er nog meer van plan is om te komen en aanbevelingen te krijgen over waar ze kun zitten. Dit laatste is bijvoorbeeld gebaseerd op hun ingestelde voorkeuren of op basis van andere collega’s met wie ze veel samenwerken. Persoonlijke instellingen worden daarna toegepast op de gereserveerde werkplek.

Sommige van de bètaklanten gebruiken Workspace Reservation daarnaast om vooraf een parkeerplaats te reserveren.

Voordelen voor hybride teams:

  • Flexibele hotdesking: Kies de tijd en duur van je reservering, of het maar een paar uur betreft of een hele dag.
  • On-demand werkplek boeken: Reserveer ruimtes bij aankomst op kantoor via een app, een kiosk bij de receptie, een paneel buiten een Zoom Room of rechtstreeks bij een werkruimte.
  • Intuïtieve gebruikservaring: Boekingen verlopen via het gebruiksvriendelijke Zoom-platform voor een consistente ervaring.

Voordelen voor systeembeheerders:

  • Een gestroomlijnd proces: Upload eenvoudig kantoorplattegronden en zitplaatsen vanuit het admin-portaal.
  • Versimpeld ruimtebeheer: Voeg printbare QR-codes toe aan werkruimten om ruimtes in een handomdraai reserveerbaar te maken.
  • Werkplekoptimalisatie met analytics: Gebruik data uit Workspace Reservation om meer inzicht te krijgen in hoe teams werkruimtes gebruiken en zo werkplekken te optimaliseren.
  • Workspace Reservation is te gebruiken als Zoom App in de desktop client of via browsers en maakt reserveringen mogelijk voor onder meer Zoom Rooms, Zoom Phone Appliances, werkdesks en vergaderruimtes.

Meer informatie hierover is te vinden in het blog van Zoom.

Bekijk ook de video om Workspace Reservation in gebruik te zien.

Gerelateerd

Vorige artikelACM: op dit moment geen knelpunten in de markt voor antenne-opstelpunten
Volgende artikel Verdubbeling Push To Talk-markt tussen nu en 2028

Gerelateerde berichten

Epatra Benelux officieel distributeur van KanDao

Epatra Benelux officieel distributeur van KanDao

Smart Office Event van Epatra brengt beste van drie werelden samen

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!