Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»UC & C»Zoom wordt exclusieve UCaaS-oplossing binnen Mitel’s UC-portfolio
    UC & C

    Zoom wordt exclusieve UCaaS-oplossing binnen Mitel’s UC-portfolio

    23 september 20243 Min leestijd
    Zoom wordt exclusieve UCaaS-oplossing binnen Mitel’s UC-portfolio
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Zoom en Mitel kondigen een strategisch partnership aan om samen een unieke hybride cloud-oplossing te leveren die Zoom Workplace en Zoom AI Companion integreert met het communicatieplatform van Mitel.

    De samenwerking is een antwoord op de groeiende vraag naar hybride unified communications (UC) in het bedrijfsleven. Zoom en Mitel bieden samen een “best-of-both-worlds”-oplossing die veiligheid en controle biedt voor kritieke communicatie, in combinatie met tools voor samenwerking om de productiviteit van bedrijven te vergroten.

    Door de integratie van Zoom in Mitel’s hybride producten krijgen gebruikers toegang tot het volledige Zoom Workplace-platform. Binnen Mitel’s Common Communication Framework biedt de Zoom/Mitel-oplossing een volledig geïntegreerde gebruikservaring zonder extra plug-ins, waaronder UC en mobiele app-integraties, integraties op hardware-niveau en zakelijke mogelijkheden zoals gecentraliseerd gebruikersbeheer.

    Gebruikers krijgen bovendien toegang tot Zoom Phone met ingebouwde ondersteuning voor Mitel PBX-platforms, ongeacht of deze on-premises of in de cloud worden ingezet. Dit biedt de meer dan 70 miljoen Mitel-gebruikers wereldwijd een uitgelezen kans om hun samenwerking naar een hoger niveau te tillen met Zoom AI Companion, Meetings, Team Chat en meer – mét behoud van hun bestaande investeringen in Mitel.

    “Nu organisaties blijven prioriteren op hybride UC-implementaties, is het cruciaal dat gebruikers toegang hebben tot AI-gestuurde, betrouwbare en naadloze oplossingen voor samenwerking”, zegt Eric S. Yuan, oprichter en CEO bij Zoom. “Net als Zoom heeft Mitel een klantgerichte benadering waar een eersteklas samenwerkomgeving voorop staat. Ik kijk ernaar uit om deze samenwerking verder te zien ontwikkelen en om nauw samen te werken met Mitel om de steeds veranderende behoeften van onze gebruikers tegemoet te komen.”

    “Effectieve communicatie en samenwerking zijn cruciaal voor iedere moderne organisatie, maar deze zaken worden pas echt transformatief wanneer ze zijn afgestemd op de unieke zakelijke doelen van elke klant. Flexibiliteit en keuze staan centraal in elke Mitel-oplossing en de samenwerking met Zoom versterkt onze capaciteit om deze belofte waar te maken voor onze wereldwijde klanten”, aldus Tarun Loomba, president en CEO bij Mitel. “Zoom heeft een diep begrip van de zakelijke markt en de benodigde flexibiliteit om te voldoen aan de complexe, genuanceerde behoeften van hybride werknemers. Nu hybride communicatie de toekomst van het bedrijfsleven vormt, zien wij deze samenwerking als een katalysator voor verdere innovatie en groei – samen met het Zoom-team.”

    Beschikbaarheid

    De gezamenlijke oplossing wordt naar verwachting in de eerste helft van 2025 algemeen beschikbaar voor klanten. Geavanceerde mogelijkheden zijn onderdeel van een meerfasig plan en verdere verbeteringen zijn in ontwikkeling.

    Over Zoom

    Zoom maakt via één enkel platform grenzeloze menselijke verbinding mogelijk. Zoom Workplace — een AI-gedreven, open samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor de moderne wereld van werk — stroomlijnt communicatie, verhoogt de medewerkersbetrokkenheid, versterkt de productiviteit, optimaliseert fysieke meetings en biedt flexibiliteit met behulp van externe apps en integraties. Zoom Workplace wordt aangedreven door Zoom AI Companion en bevat oplossingen voor samenwerking zoals Meetings, Team Chat, Phone,  Scheduler, Whiteboard, Spaces en Workvivo. In combinatie met Zoom Workplace zorgen zakelijke diensten voor sales, marketing en klantenservice (waaronder Zoom Contact Center) voor sterkere klantrelaties gedurende de gehele klantcyclus. Zoom is opgericht in 2011 en beursgenoteerd (NASDAQ:ZM). Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië.

    Meer informatie op zoom.com.

    Gerelateerd

    Vorige artikelVoys breidt diensten uit met nieuw product Voys Ascend
    Volgende artikel Copaco en ControlUp starten samenwerking in de Benelux

    Gerelateerde berichten

    Yealink MeetingDisplay: drie formaten, één systeem voor alle vergaderruimtes

    Yealink MeetingBoard Pro: all-in-one oplossing voor moderne vergaderruimte

    Yealink MeetingBoard Pro: all-in-one oplossing voor moderne vergaderruimte

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!