ICT-dienstverlener XIXO en AllSystems gaan per 1 januari samen verder onder de naam XIXO. Hierdoor ontstaat er een organisatie van ruim vijfentwintig medewerkers, die qua kennisniveau, ervaring en expertise zeer grote en complexe ICT-projecten kan realiseren. Verder wordt het productportfolio uitgebreid met extra diensten zodat de relaties van XIXO en Allsystems verder ontzorgd gaan worden.
De klanten van AllSystems kunnen voortaan terugvallen op de uitgebreide expertise van XIXO. Beide bedrijven samen kunnen hun klanten nog daadkrachtiger van dienst zijn.
Match in cultuur en kennis
De kennis en cultuur van XIXO en AllSystems komen perfect overeen. Beide organisaties hechten waarde aan langdurige strategische en persoonlijke relaties met hun klanten. Een open en persoonlijke aanpak is voor beide bedrijven van groot belang, net als heldere communicatie, goede service en het nakomen van afspraken. Vandaar dat de organisaties bij elkaar passen en voortaan samen verdergaan.
XIXO is een kennisorganisatie en levert ICT-specialisten aan MKB, gemeentes en instellingen.
“De kwaliteit van je ICT bepaalt of je organisatie optimaal kan functioneren en je medewerkers effectief en veilig kunnen werken. Daarom werken we net zolang door tot jouw ICT geregeld is – en zijn we pas tevreden wanneer jullie dat zijn.”
Tonny Westbroek, XIXO
AllSystems is een jong en enthousiast IT-bedrijf dat zich onderscheidt op de markt door twee belangrijke punten. “Wij leveren creatieve totaaloplossingen én zijn betaalbaar. Van ontwerp tot het aanleggen van netwerken: u kunt met al uw ICT vraagstukken bij ons terecht.
Onze visie op ICT: ‘pro-actief bijdragen aan een efficiënt functionerende organisatie’ past naadloos bij de XIXO-aanpak van IT als essentieel onderdeel in de bedrijfsvoering van organisaties.”
Ruud van Heusden, AllSystems
Bij beide organisaties staan een hoog kennisniveau, klantvriendelijke werkwijze en persoonlijke aanpak voorop. Binnen de twee bedrijven wordt het samengaan daarom gezien als een perfecte match, zowel qua dienstverlening en klantenbestand als persoonlijkheid van de organisatie. Komende periode wordt gewerkt aan het samenvoegen van beide organisaties.