Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Cases»Xelion en Cinnovate ontwikkelen telefonie-oplossing voor de zorg
    Cases

    Xelion en Cinnovate ontwikkelen telefonie-oplossing voor de zorg

    22 december 20213 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Xelion en Cinnovate hebben samen een geïntegreerde telefonie-zorgoplossing ontwikkeld die mensen met een beperking zo veel mogelijk zelfstandigheid biedt. Dankzij het communicatieplatform van Xelion heeft de zorgoplossing van Cinnovate optimale bereikbaarheid. “Onze diensten sluiten perfect op elkaar aan”, aldus directeur Sietse Dugour van Cinnovate.

    Cinnovate ontwikkelt al meer dan 30 jaar producten die voldoen aan de waarden die passen bij een familiebedrijf. Dit betekent dat mensen voor elkaar zorgen en er op belangrijke momenten voor elkaar zijn. Tegen die achtergrond is het bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen van technologieën die mensen met een beperking zo veel mogelijk zelfstandigheid bieden in hun eigen woning.

    De diensten van Cinnovate worden volgens commercieel directeur Sietse Dugour altijd ontwikkeld vanuit het perspectief van de cliënt en met de vraag hoe zij zo zelfstandig mogelijk kunnen wonen. “Denk hierbij aan zelf de verlichting of rolgordijnen kunnen bedienen”, zegt Dugour. “Daarnaast faciliteren we zorgmedewerkers om cliënten zoveel mogelijk zaken zelfstandig te laten oppakken. Veiligheid is een van de belangrijkste zekerheden die we cliënten en medewerkers bieden. Verder helpen we zorgorganisaties met efficiency, want als mensen zelfstandig kunnen wonen, is de zorgvraag ook lager. Het uitgangspunt is zelf doen wat kan, zorg als het moet.”

    Samenwerking met Xelion
    Cinnovate gebruikt het platform van Xelion al jaren als telefooncentrale. In de huidige samenwerking kan Cinnovate meer diensten ontwikkelen op het Xelion-platform. “Met name de openheid van Xelion maakt het mogelijk de diensten voor klanten te integreren”, zegt Dugour. “Op onze smartphones draait nu de Assist App, ons oproepsysteem voor medewerkers. Dankzij de koppeling met Xelion kunnen we nu in de Assist App ook telefoniefuncties geïntegreerd aanbieden.”

    Vervolgstappen
    Verdere uitbreiding van de functionaliteit staat inmiddels op de agenda als vervolgstap in de samenwerking tussen Xelion en Cinnovate. Deze integratie wordt stap voor stap verder ontwikkeld. “Een adressenboek, doorschakelen en chat zijn drie functies die erg belangrijk zijn voor het zorgpersoneel”, vervolgt Dugour. “We hebben een eigen chatplatform, maar we zouden het mooier vinden als dit ook in Xelion kan worden verwerkt voor het kantoorpersoneel bij de zorginstellingen. Inloggen moet automatisch worden overgezet zodat gebruikersnaam en wachtwoord synchroniseren met het Xelion-platform. Op deze manier kan het zorgpersoneel ook toestelonafhankelijk werken. Als we dit voor elkaar hebben, zijn we echt uniek in de markt.”

    Geïntegreerde zorgoplossing
    In de verdere toekomst wil Xelion graag doorgroeien met Cinnovate, geeft oprichter Micha Cohen van Xelion aan. “Cinnovate heeft veel klanten in de zorgsector en biedt een dienstenpakket aan zorgoplossingen. In die samenwerking zijn wij graag een vaste partner. Een complete geïntegreerde zorgoplossing biedt zowel Cinnovate als Xelion namelijk een echt unieke toegevoegde waarde. En als onze verdienmodellen in stand blijven, is het echt een win-win situatie.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelSamsung en bolttech introduceren Samsung Care+ samenwerking in Europa 
    Volgende artikel Nokia-aanbod groeit door naar zakelijk en IoT

    Gerelateerde berichten

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Axians verzorgde digitale fundament voor de NAVO-top 2025 in Den Haag

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!