Om altijd online zonder downtime te kunnen bieden, introduceert X2com 4G back-up simkaarten. Met de toevoeging van deze 4G back-up simkaarten aan het portfolio, kunnen partners van X2com hun klanten garanderen dat zij altijd online zijn én blijven. Ook als de vaste internetverbinding een storing heeft. Het is al de tweede innovatie van X2com in 2022, na de lancering van de nieuwe feature ‘netwerk onafhankelijk data delen’ begin vorige week.
“Wij begrijpen dat je als bedrijf niet zonder internet kunt. Daarom introduceren wij 4G backup simkaarten, daarmee kun jij je als bedrijf ervan verzekeren dat je altijd online bent, ook als je vaste internetverbinding een storing heeft. Zo kun je als bedrijf gewoon door blijven werken zoals je gewend bent, blijf je telefonisch bereikbaar en kunnen klanten nog steeds bij je pinnen.” aldus Tom Mulder, Algemeen directeur X2com.
Uniek in de markt
Of het nu gaat om een X2connect internetverbinding dat geleverd wordt over een lijn van KPN, Delta, Eurofiber, Tele2 of lokaal initiatief, 4G back-up van X2com kan altijd worden meeverkocht. Daarnaast kan de simkaart gebruikt worden in alle hardware. Of het nu een 4Gmodem, router of een dongel is. Samen met de klant kiest de partner de hardware en wij zorgen voor een betrouwbare en stabiele internetverbinding als de vaste internetverbinding uitvalt.
Partners van X2com kunnen de 4G back-up simkaart in combinatie met een X2connect internetverbinding voor een vast bedrag per maand aanbieden aan hun klant. Dankzij deze 4G back-up sim verzekert de klant zich ervan dat hij zijn primaire werkzaamheden (denk aan telefonie, alarm, pin en/of regulier internetverkeer) altijd kan continueren.