Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie»Wouter Borst (Youfone) “Toenemende behoefte om alle diensten bij één dienstverlener onder te brengen”
    Connexie

    Wouter Borst (Youfone) “Toenemende behoefte om alle diensten bij één dienstverlener onder te brengen”

    19 januari 20233 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Afgelopen jaar zette Youfone grote stappen in de zakelijke telecommarkt, Directeur Youfone Zakelijk Wouter Borst was daar intensief bij betrokken.

    Hoe kijk je terug naar 2022 en waarom?

    Ik kijk met heel veel plezier, waardering en trots terug naar 2022. Het jaar is voorbij gevlogen. Het was ook het jaar waarin activatie van én aandacht voor onze partners centraal heeft gestaan. Hoewel ik vooraf veel vertrouwen had in onze formule is het toch lekker dat onze partners daadwerkelijk met onze dienstverlening aan de slag zijn gegaan en we samen keihard zijn gegroeid. 

    Wat waren zakelijk gezien voor jou en je organisatie de meest opvallende momenten/gebeurtenissen afgelopen jaar?

    Zakelijk hebben we veel mooie successen beleefd als we kijken naar groei in partners en zakelijke eindklanten. Hoewel deze successen ontzettend belangrijk zijn vind ik de persoonlijke momenten minstens net zo belangrijk. Daarom staan voor mij persoonlijk de volgende momenten bovenaan: 

    1. Kopenhagen. Youfone is sponsor van Team DSM en zo hebben we met een aantal partners de start van de Tour de France in Kopenhagen bezocht. Een waardevol weekend waarin we elkaar op zowel zakelijk als persoonlijk vlak hebben leren kennen. 
    1. Het 5-jarig jubileum van Rob Smit. Rob was de eerste medewerker in dienst, wat destijds nog Datri B.V. heette. Rob is niet materialistisch, maar houdt van cocktails en barbecueën in de zon. We hebben Rob dan ook naar kantoor gelokt en verrast met een barbecue in het Vroesenpark in Rotterdam. Een kleedje met ballonnen, muziek en een koelbox vol cocktails en hapjes maakte dit een onvergetelijke avond. 

    En privé?

    Privé heb ik niet veel nodig. Ik geniet van kleine momenten, zoals een mooie wandeling in het bos of een diepgaand gesprek met een van mijn zoons als we een uurtje op de scooter zitten of als we een voetbal wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Maar misschien wel het mooiste moment is dat de jongste telg (7jaar) zelf het initiatief heeft genomen om eens per twee weken een vriendschappelijk huisbezoek te plannen bij eenzame ouderen. 

    Wat is je verwachting en visie voor 2023, dan zowel voor de hele markt als voor jullie organisatie?

    Ik verwacht dat de Telecom-en IT markt in 2023 verder zal consolideren. Daarnaast zie ik de behoefte van zakelijk klanten om alle diensten bij één Telecom- en IT dienstverlener onder te brengen verder toenemen, terwijl het tekort aan kundige commerciële én technische mensen verder toe zal nemen. De rol van Youfone Zakelijk is om onze partners te helpen met deze uitdagingen door ze kwalitatief hoogwaardige diensten aan te bieden die eenvoudig zijn in beheer, zodat de operationele druk op de organisatie van onze partners laag blijft.  

    Van welke ontwikkeling verwacht je in 2023 het meest qua succes/groei/aandacht?

    Dit is en blijft onze mobiele Sim Only dienst. Uiteraard staat deze dienst binnen Youfone Zakelijk niet stil. Zo staan er een aantal mooie ontwikkelingen op de agenda, zoals de komst van 5G, maar ook een aantal hele mooie nieuwe functionaliteiten in ons online beheerportaal. 

    Heb je goede voornemens voor volgend jaar? En anders mag je ons wel wat tips meegeven.

    Met de goede voornemens ben ik al begonnen (waarom wachten?). Iets meer sporten en meer kennis en bewustwording opdoen op het gebied van milieu en duurzaamheid. Zakelijk wil ik volgend jaar zelf wat vaker bij onze partners op bezoek gaan om te luisteren naar de wensen en behoeften uit de markt. Uiteindelijk is dat essentieel voor de continuïteit van mijn bedrijf. 

    Gerelateerd

    Vorige artikelNEC voor achtste jaar op rij nummer een in SMB-telefoonsystemen
    Volgende artikel Binnenkort 5G bellen en data via satelliet

    Gerelateerde berichten

    Golden eSIM nu beschikbaar via GWK Travelex

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!