Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»WeSeeDo en OBI4wan maken samen beeldbellen binnen chatgesprek mogelijk
    Telecom

    WeSeeDo en OBI4wan maken samen beeldbellen binnen chatgesprek mogelijk

    19 juli 20222 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    WeSeeDo en OBI4wan hebben de handen ineen geslagen. Dankzij de samenwerking is het vanaf nu mogelijk om chatgesprekken te combineren met beeldbellen. Met maar één klik kan vanuit de chat een beeldbelgesprek worden opgestart. Ideaal voor organisaties die veelal via chat contact hebben met hun klanten.

    OBI4wan biedt customer service professionals de tools waarmee zij hun klanten een soepele klantervaring kunnen bieden over alle digitale voorkeurskanalen zoals social media, live chat en messaging apps als WhatsApp en Facebook Messenger heen. WeSeeDo stelt organisaties in staat om – zonder iets te hoeven downloaden of installeren – op een makkelijke, gepersonaliseerde en vooral veilige manier met klanten te beeldbellen.

    Efficiënter, effectiever en gerichter contact

    De integratie van beide oplossingen zorgt ervoor dat organisaties binnen een chatgesprek met één druk op de knop beeld kunnen bijschakelen. Dit kan eenvoudig en laagdrempelig door het delen van een link. Door beeld in te schakelen kan een medewerker meekijken en de situatie beoordelen. Hierdoor kan de chattijd aanzienlijk verkort worden.

    Naast een betere inventarisatie, kan iemand zo sneller de juiste vervolgstappen bepalen en collega’s beter aansturen. Denk bijvoorbeeld aan een vergunningsaanvraag bij de gemeente waarbij via beeldbellen meegekeken kan worden naar het object of bijvoorbeeld een medisch consult met een specialist. Het contact wordt daarmee naast persoonlijker ook efficiënter, wel zo fijn voor beide partijen.

    ‘Veilig en gemakkelijk beeldbellen tijdens chatgesprekken’

    Harry Schouten, CCO OBI4wan zag direct de toegevoegde waarde. “Onze samenwerking trekt omnichannel klantcontact naar een hoger niveau. Voor zowel organisatie als klant zit de toegevoegde waarde echt op het persoonlijk en efficiënte aspect, vooral bij complexere conversaties.”

    Iebele Otten – oprichter van WeSeeDo – is blij met deze samenwerking: “Als integratiebeeldbelspecialist is het mooi om te zien dat ook OBI4Wan haar chattool heeft gekoppeld met WeSeeDo. Dit zorgt voor veilig en gemakkelijk beeldbellen tijdens chatgesprekken voor zowel haar klanten als eindklanten. In de toekomst willen we de samenwerking verder uitbreiden met onder meer een koppeling met DigiD.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelStijgende rente raakt ook it-branche
    Volgende artikel Blijf flexibel met de nieuwe Smartphone Polis Flex

    Gerelateerde berichten

    Meer dan in- en uitchecken; FrontAssist nu als volwaardig digitaal receptieplatform

    Huddly introduceert AI-gestuurde videobar voor kleinere vergaderruimtes

    Huddly introduceert AI-gestuurde videobar voor kleinere vergaderruimtes

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!