Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»Voiceworks en VANAD Aloha bieden omni-channel omgeving voor optimale klantbeleving
Telecom

Voiceworks en VANAD Aloha bieden omni-channel omgeving voor optimale klantbeleving

9 maart 20163 Min leestijd
voiceworks-en-vanad-aloha-bieden-omni-channel-omgeving-voor-optimale-klantbeleving
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

VANAD Aloha, leverancier van het gelijknamige cloud contact center platform, en Voiceworks zijn een samenwerking aangegaan om organisaties een omni-channel omgeving te bieden voor de cloud based diensten van beide partijen. VANAD Aloha is gekoppeld met de telefonieoplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en is beschikbaar in de Voiceworks Cloudscape.

Klantcontact is tegenwoordig voor bedrijven essentieel om zich te kunnen onderscheiden. Toch lukt het veel bedrijven niet om hun klantcontact naar een hoger niveau te brengen. Dit door het steeds complexer wordende technologisch ecosysteem binnen bedrijven en de verschillende communicatiekanalen waar de klant zich bevindt.

Organisaties moeten betrokkenheid met klanten creëren om ze te binden aan hun merk. Deze betrokkenheid is de sleutel tot een succesvolle langdurige relatie. De koppeling van de telefonie oplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en het contact center platform VANAD Aloha ondersteunt klantenservice-afdelingen in het optimaliseren van hun klantcontact.

Daniel van den Hoven, directeur VANAD Aloha vertelt: “Wij zien in de markt dat bedrijven druk bezig zijn om hun bestaande telefonie en contact center toepassingen te vervangen voor cloud oplossingen. VANAD Aloha in combinatie met Voice Connect en Managed Voice biedt de Voiceworks Partners een ‘State-of-the-art’ totaaloplossing. Met de toevoeging van VANAD Aloha kunnen ze een geavanceerde klantenservice oplossing toevoegen aan de huidige Voiceworks oplossing.”

Volledige cloud-oplossing

Het partnership tussen VANAD Aloha en Voiceworks biedt de gebruikers een volledige cloud oplossing op het gebied van telefonie en klantenservice. VANAD Aloha biedt een volledige oplossing met talloze functionaliteiten voor contact centers. Dit cloud-based contact center platform is flexibel, snel in te zetten en gemakkelijk in gebruik. Inkomende gesprekken worden over een Voice Connect-verbinding naar het VANAD Aloha platform getransporteerd en vervolgens afgeleverd aan agents die middels een continue audioverbinding, op bijvoorbeeld Managed Voice, beschikbaar zijn. Daarnaast worden supervisor, uitgebreide forecasting en rapportagefunctionaliteiten geboden.

Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: ‘VANAD Aloha is het platform voor de ultieme klantenservice en wij zorgen voor optimale bereikbaarheid van organisaties. Door onze samenwerking krijgen klanten nu het beste uit twee werelden. Daarmee krijgen zowel VANAD Aloha als wij een sterkere positie in de klantenservice markt.”

Partners

VANAD Aloha is vanaf heden toegevoegd aan de Voiceworks Cloudscape, waar partners van Voiceworks de oplossing op een gemakkelijke manier en tegen aantrekkelijke tarieven kunnen leveren. Voiceworks en VANAD Aloha ondersteunen de Voiceworks partners op zowel technisch als commercieel gebied via onder andere de trainingen van de Voiceworks Academy. VANAD Aloha en de Voiceworks partners werken in zowel de sales als de implementatie en de verdere ondersteuning samen om de klant optimaal van dienst te zijn. Beide partijen zijn internationaal actief waardoor de klanten van beide partijen kunnen profiteren van deze samenwerking.

Gerelateerd

Vorige artikel‘European VoIP Summit verwacht consolidatie’
Volgende artikel I-Real wint Pioneers Award voor beste Private LoRa toepassing

Gerelateerde berichten

Schade door connectiviteitsproblemen loopt in miljarden

Bedrijfsleven ervaart forse schade door connectiviteitsproblemen

3. Gemma Post-Dijkstra nieuwe CEO van MCXess en SpeakIntelligence

Gemma Post-Dijkstra nieuwe CEO van MCXess en SpeakIntelligence

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!