Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»ViPcom stapt met Mtel in cloud contact center dienstverlening
Telecom

ViPcom stapt met Mtel in cloud contact center dienstverlening

16 februari 20163 Min leestijd
vipcom-stapt-met-mtel-in-cloud-contact-center-dienstverlening
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Mtel en ViPcom zijn een strategisch partnership aangegaan. Met de samenwerking heeft ViPcom de mogelijkheid om het volledige cloud communicatie portfolio van Mtel aan haar klanten aan te bieden.

Van oudsher wordt de contact center markt gedomineerd door fabrikanten die on-premise producten aan de markt verkopen. De verschuiving naar de cloud neemt echter ook in dit marktsegment steeds grotere vormen aan. Om deze marktbeweging te volgen, investeert ViPcom in de relatie met Mtel. Met het Mtel portfolio krijgt ViPcom toegang tot state-of-the-art omnichannel contact center- , bedrijfstelefonie- en selfservicediensten uit de cloud.

On-premise versus cloud

“Het portfolio van Mtel is een uitstekende aanvulling in de klantcontact oplossingen van ViPcom” geeft Wim van Tol, Commercieel Directeur van ViPcom aan. “We zien dat de discussie over on-premise versus cloud in de boardroom soms geen echte discussie meer is. Steeds vaker wordt gekozen voor de cloud waarbij flexibiliteit en ‘time to market’ in het voordeel van de cloud oplossing wijzen. De sterke service diensten die we in de Mtel cloud hebben en de complete contact center oplossingen van het platform maken ons aanbod voor het MKB en groot zakelijke markt compleet.”

Omnichannel klantcontact

Volgens Remco Spierings, Director Sales en Marketing van Mtel is de strategische samenwerking met ViPcom een belangrijke stap voor Mtel. “In de high end contact center markt verschuift de markt naar de cloud. We zien organisaties steeds vaker kiezen voor een cloud oplossing in plaats van een dure upgrade van bestaande systemen. ViPcom is een belangrijke partner voor hun klanten wanneer het gaat om innovatieve, hoogwaardige contact center oplossingen. Met het Mtel portfolio kan ViPcom haar klanten vanaf nu ook voorzien van dergelijke oplossingen uit de cloud, die desgewenst kunnen worden aangevuld met kantoortelefonie en omnichannel IVR diensten.”

Over Mtel

Mtel levert al 25 jaar dienstverlening uit de cloud volgens het SaaS (software as a service) model en groeit snel. Het indirecte model is niet nieuw voor Mtel, dat al meer dan 10 jaar haar diensten levert via onder andere telecom operators en dealers. Dit jaar is speciaal voor system integrators een nieuw business model ontwikkeld. Deze leveren traditioneel systemen op locatie, al dan niet in een managed of hosted model, maar hebben nog geen duidelijk antwoord op cloud. Mtel is trots dat ViPcom het nieuwe Mtel model inzet om in één keer een complete cloud communicatie propositie in de markt te zetten.

Over ViPcom

ViPcom levert en onderhoud al jaren de contact centers voor gerenommeerde nationale en internationale bedrijven en migreert deze omgevingen naar omnichannel systemen voor efficiëntere afhandeling en betere customer experience. “Prettig voor elkaar” werkt voor ViPcom s klanten maar ook voor de klanten van haar klanten.

DEEL DIT ARTIKEL

Gerelateerd

software as a service
Vorige artikelInterconnect introduceert Vast Mobiel Integratie
Volgende artikel Capestone levert data-abonnementen van T-Mobile

Gerelateerde berichten

GFT lanceert met “Asteria” uniek multivendor telecomplatform

Apple CEO Tim Cook bezoekt NXP in Eindhoven

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!