Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»ViPcom kondigt samenwerking aan met Talkdesk
Telecom

ViPcom kondigt samenwerking aan met Talkdesk

15 februari 20222 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

ViPcom heeft een partnerschap aangekondigd met Talkdesk®-Inc, een wereldwijde cloud contact center leverancier voor klant gefocuste bedrijven. Hiermee zal ViPcom contact center oplossingen bieden van Talkdesk (CX).

Door deze samenwerking krijgen klanten toegang tot de volledige suite van Talkdesk-oplossingen voor cloud contact centers, waaronder Talkdesk CX Cloud™, het paradepaardje van het bedrijf. Talkdesk CX Cloud combineert Enterprise performance met eenvoud voor de organisatie en stelt bedrijven in staat hun contact center activiteiten eenvoudig aan te passen aan de veranderende behoeften van hun klanten. Met als resultaat een hogere productiviteit, grotere klanttevredenheid en kostenbesparingen.

De samenwerking stelt ViPcom in staat om Talkdesk cloud contact center oplossingen te leveren en te implementeren en zo ondernemingen in staat te stellen zich snel aan te passen in de digitale wereld, kosten te besparen en klanttevredenheid te verbeteren. Talkdesk heeft extra functies vanuit de suite zoals een virtuele agents, Artificial Intellligence, speech-enabled interactive voice response (IVR), CRM, bots, quality monitoring, workforce management en kennismanagement.

Wim van Tol, commercieel directeur ViPcom, legt uit dat de nieuwe samenwerking bedrijven in staat stelt klantervaringen te leveren: “Organisaties in Nederland migreren in hoog tempo naar de cloud en met Talkdesk CX Cloud hebben we een kans om voorop te lopen met een uiterst moderne cloud oplossing. We zien nu al een golf van automatisering, robotica, analytics en kunstmatige intelligentie opkomen en met Talkdesk als strategisch platform kunnen deze geavanceerde toepassingen nu eenvoudig aan onze klanten leveren.”

We zijn onder de indruk van de explosieve wereldwijde groei die Talkdesk de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Hun positie als leider in het Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service bevestigt de kracht van het bedrijf.

De Talkdesk CX Cloud™ biedt klanten voordelen als een ‘born-in-the-cloud‘ omgeving van de volgende generatie die de eisen en wensen voor een flexibele omnichannel customer experience center uitstekend kan invullen. Klantenorganisaties kunnen gemakkelijk overstappen van hun traditionele contactcenter omgeving naar dit geïntegreerde, intuïtieve platform. Innovaties in klantcontact kunnen makkelijk en snel worden ingezet zonder ingewikkelde IT processen en complexe infrastructuur.

Steve Hale, regonal VP channels voegt toe: “De klantervaring is hard op weg om de producten en diensten die organisaties leveren te overschaduwen en de belangrijkste drijfveer te worden voor het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, aldus Steve Hale, VP channels Europa bij Talkdesk. “Organisaties erkennen dit en evolueren hun contactcentra tot een strategische bron voor het aandrijven van betere klantervaringen. ViPcom zet zich in om bedrijven te helpen die transformatie te maken en betere klant ervaringen te creëren met Talkdesk-software die het best past bij hun behoeften en CX-doelstellingen.”

Gerelateerd

Vorige artikelSwappie haalt 108 miljoen euro op in Serie C-financieringsronde
Volgende artikel Apple Refurbished verkopen door het dak

Gerelateerde berichten

Voor zakelijke communicatie bellen populairst, maar jongeren kiezen voor messaging

Voor zakelijke communicatie bellen populairst, jongeren kiezen messaging

Naturalis en KPN onthullen eerste groene glasvezelcentrale van Nederland

Naturalis en KPN onthullen eerste groene glasvezelcentrale van Nederland

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!