Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»ViPcom kondigt samenwerking aan met Talkdesk
    Telecom

    ViPcom kondigt samenwerking aan met Talkdesk

    15 februari 20222 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    ViPcom heeft een partnerschap aangekondigd met Talkdesk®-Inc, een wereldwijde cloud contact center leverancier voor klant gefocuste bedrijven. Hiermee zal ViPcom contact center oplossingen bieden van Talkdesk (CX).

    Door deze samenwerking krijgen klanten toegang tot de volledige suite van Talkdesk-oplossingen voor cloud contact centers, waaronder Talkdesk CX Cloud™, het paradepaardje van het bedrijf. Talkdesk CX Cloud combineert Enterprise performance met eenvoud voor de organisatie en stelt bedrijven in staat hun contact center activiteiten eenvoudig aan te passen aan de veranderende behoeften van hun klanten. Met als resultaat een hogere productiviteit, grotere klanttevredenheid en kostenbesparingen.

    De samenwerking stelt ViPcom in staat om Talkdesk cloud contact center oplossingen te leveren en te implementeren en zo ondernemingen in staat te stellen zich snel aan te passen in de digitale wereld, kosten te besparen en klanttevredenheid te verbeteren. Talkdesk heeft extra functies vanuit de suite zoals een virtuele agents, Artificial Intellligence, speech-enabled interactive voice response (IVR), CRM, bots, quality monitoring, workforce management en kennismanagement.

    Wim van Tol, commercieel directeur ViPcom, legt uit dat de nieuwe samenwerking bedrijven in staat stelt klantervaringen te leveren: “Organisaties in Nederland migreren in hoog tempo naar de cloud en met Talkdesk CX Cloud hebben we een kans om voorop te lopen met een uiterst moderne cloud oplossing. We zien nu al een golf van automatisering, robotica, analytics en kunstmatige intelligentie opkomen en met Talkdesk als strategisch platform kunnen deze geavanceerde toepassingen nu eenvoudig aan onze klanten leveren.”

    We zijn onder de indruk van de explosieve wereldwijde groei die Talkdesk de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Hun positie als leider in het Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service bevestigt de kracht van het bedrijf.

    De Talkdesk CX Cloud™ biedt klanten voordelen als een ‘born-in-the-cloud‘ omgeving van de volgende generatie die de eisen en wensen voor een flexibele omnichannel customer experience center uitstekend kan invullen. Klantenorganisaties kunnen gemakkelijk overstappen van hun traditionele contactcenter omgeving naar dit geïntegreerde, intuïtieve platform. Innovaties in klantcontact kunnen makkelijk en snel worden ingezet zonder ingewikkelde IT processen en complexe infrastructuur.

    Steve Hale, regonal VP channels voegt toe: “De klantervaring is hard op weg om de producten en diensten die organisaties leveren te overschaduwen en de belangrijkste drijfveer te worden voor het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, aldus Steve Hale, VP channels Europa bij Talkdesk. “Organisaties erkennen dit en evolueren hun contactcentra tot een strategische bron voor het aandrijven van betere klantervaringen. ViPcom zet zich in om bedrijven te helpen die transformatie te maken en betere klant ervaringen te creëren met Talkdesk-software die het best past bij hun behoeften en CX-doelstellingen.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelSwappie haalt 108 miljoen euro op in Serie C-financieringsronde
    Volgende artikel Apple Refurbished verkopen door het dak

    Gerelateerde berichten

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    Sewan versterkt partnerpositie met verbreding portfolio en vertrouwde aanpak

    https://www.fcbarcelona.com/en/FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    FC Barcelona lanceert met Barça Mobile eigen MVNO

    TBM Magazine
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    mei 21
    21 mei - 23 mei

    GITEX Europe Berlin

    mei 26
    16:00 - 19:00 CEST

    Techdrinks Almere

    jun 3
    3 juni - 5 juni

    ANGA COM 2025

    jun 7
    7 juni - 13 juni

    InfoComm 2025

    jun 11
    Gehele dag

    Telecom Insights 2025

    jun 11
    12:00 - 18:00 CEST

    Partner Event Internet on Demand: ‘FWA: the next big thing in telecom’

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!